
Gemeente Rotterdam
max €64 per uur
Zuid-Holland
36 uur per week
01 februari 2026
01 februari 2027
Jouw functie
Binnen de afdeling Basisinformatie zoeken wij een enthousiaste projectmedewerker voor het BAG-WOZ project. In dit project gaan wij verschillen wegwerken tussen de bestaande basisregistraties BAG, WOZ en BGT. In deze rol ben je verantwoordelijk voor het verwerken van WOZ-objecten. Je houdt je o.a. bezig met:
het afbakenen van woningen en meten van oppervlaktes;
Aanpak datakwaliteit BAG-WOZ-BG;
het actualiseren van kenmerken (bijv. dakkapellen, aanbouw, onderhoud en kwaliteit);
het muteren van gegevens in de gemeentelijke systemen (ViewR);
het verwerken van BAG-mutaties.
Tijdens de wekelijkse dagstart bespreek je met collega’s de werkvoorraad en voortgang. Samen met ketenpartners werk je continu aan het verbeteren van datakwaliteit en bereid je je voor op toekomstige ontwikkelingen.
Jouw profiel
In deze rol neem je initiatief en ben je proactief en flexibel, met een focus op kwaliteit. Je beschikt over een uitstekend ruimtelijk inzicht, waarmee je de werkzaamheden efficiënt en nauwkeurig kunt uitvoeren. Integriteit en zorgvuldigheid in het verwerken van gegevens zijn voor jou vanzelfsprekend. Je weet overzicht en rust te bewaren, ook wanneer je onder druk werkt. Je hebt een goed gevoel voor wie en wat er in verschillende fases van het project nodig is en kunt makkelijk afstemmen met collega’s en ketenpartners. Dit maakt dat je altijd in staat bent om de juiste aanpak te kiezen en anderen mee te nemen in het proces. Tot slot zorgen je communicatieve vaardigheden, zowel mondeling als schriftelijk, ervoor dat je helder en effectief kunt communiceren.
Zo werkt onze dienstverlening
Heb je interesse in deze opdracht?
Reageer directOntvang direct alle opdrachten en marktontwikkelingen in je mailbox