gemeente Wijdemeren

Projectleider vernieuwing website

gemeente Wijdemeren

De opdracht­omschrijving

Organisatie
Wij zijn #WijvanWijdemeren! Met ongeveer 200 mensen zetten wij ons in voor zo’n 25.000 inwoners. We zijn een uitdagende werkgever die continu in ontwikkeling is. Kenmerkend zijn de prettige informele werksfeer, de korte lijnen en de diverse ontwikkelingsmogelijkheden. Omdat we relatief klein zijn, weten collega’s elkaar snel te vinden en kun je nog echt een verschil maken. Ook schakel je regelmatig tussen diverse rollen. Zo organiseer, adviseer én voer je vaak ook uit. Het verder ontwikkelen van onze organisatie staat de komende jaren bij ons centraal. Ons doel? Binnen de mogelijkheden zo goed mogelijk aansluiten bij de behoeften van onze inwoners, ondernemers en maatschappelijke organisaties. Onze kernwaarden zijn: eigenaarschap, eigentijds en vernieuwend, inclusief, benaderbaar en professioneel.

Wijdemeren is een schitterende groene gemeente in de Gooi- en Vechtstreek, tussen Amsterdam en Utrecht. De dorpen die samen de gemeente vormen, liggen tussen prachtige wateren en ongeëvenaard natuurschoon waaronder de Loosdrechtse Plassen. De combinatie van natuur en kleine dorpen dichtbij de Randstad geeft precies weer hoe het werken bij ons is: afwisselend!   

Opdracht
In de periode september t/m november vernieuwt Wijdemeren haar gemeentelijke website (www.wijdemeren.nl). Om deze vernieuwing in het CMS (Smartsite) goed door te voeren zoeken we extra ondersteuning. Denk hierbij aan: functioneel beheer (formulieren, DigiD etc.), webredactie (B1 en toegankelijk) en de projectleiding hiervan.

In deze opdracht wordt je toegevoegd aan het team Communicatie. Daarin werkt de Communicatieadviseur Online, waar je nauw mee gaat samenwerken. Zij werkt al langer samen met de leverancier (Seneca) waardoor we na de zomer van start kunnen met de invul- en testfase.

Competenties

  • Uitstekende adviesvaardigheden;
  • Teamplayer;
  • Communicatief sterk (zowel mondeling als schriftelijk);
  • Resultaatgericht;
  • In staat om verwachtingen, behoeften en wensen te vertalen naar de best passende oplossing.

Vereisten / knock-outcriteria
1. Een afgeronde opleiding op minimaal hbo bachelor niveau in de richting van IT;
2. Minimaal 2 jaar aantoonbare werkervaring als Functioneel beheerder.

Gunningscriteria (weging)
3. Minimaal 3 jaar aantoonbare werkervaring in de afgelopen 8 jaar als projectleider vernieuwing website;
4. Minimaal 3 jaar aantoonbare werkervaring in de afgelopen 8 jaar als functioneel beheerder;
5. Aantoonbare kennis van en werkervaring met CMS Smartsite (20 punten) (benoem dit duidelijk in het cv);
6. Aantoonbare werkervaring met webredactie (schrijven op B1-taalniveau en de digitale toegankelijkheidseisen);
7. Aantoonbare werkervaring bij een publieke organisatie.

CV-eisen
Maximaal 5 pagina’s, opgesteld in het Nederlands, minimaal 2 referenties.

Werkdagen
De gemeente Wijdemeren hanteert hybride werken als formele werkvorm. Richtlijn hierbij is een verdeling van 50/50 betreffende thuiswerken en op kantoor werken. Digitaal vergaderen vindt plaats via MS Teams. Als afspraken naar mening van de opdrachtgever het best live/ op kantoor plaats vinden, wordt van inschrijver verwacht dat hij daartoe bereid is en haar/zijn agenda voldoende flexibel is.

Planning
De gesprekken bij de gemeente Wijdemeren zijn gepland op donderdagmiddag 5 september 2024. De kandidaten die hiervoor uitgenodigd zijn, ontvangen uiterlijk op woensdag 4 september 2024 bericht. Overige kandidaten ontvangen na de gesprekken bericht over de voortgang van deze inhuuropdracht.



Deze inhuuropdracht verloopt via een aanbesteding. De opdrachtgever heeft eisen en wensen opgegeven. Aan de eisen moet je voldoen om kans te maken. Op de wensen kun je punten scoren.

De Eisen

  • Een afgeronde opleiding op minimaal hbo bachelor niveau in de richting van IT;
  • Minimaal 2 jaar aantoonbare werkervaring als Functioneel beheerder.

De Wensen

  • Aantoonbare werkervaring bij een publieke organisatie.
  • Minimaal 3 jaar aantoonbare werkervaring in de afgelopen 8 jaar als projectleider vernieuwing website;
  • Minimaal 3 jaar aantoonbare werkervaring in de afgelopen 8 jaar als functioneel beheerder;
  • Aantoonbare kennis van en werkervaring met CMS Smartsite (benoem dit duidelijk in het cv);
  • Aantoonbare werkervaring met webredactie (schrijven op B1-taalniveau en de digitale toegankelijkheidseisen);

Interesse in deze opdracht?

Zo werkt onze dienstverlening

Deze opdracht is gesloten, reageren is helaas niet meer mogelijk

Gesloten

Mis geen kans, word gratis lid

Ontvang direct alle opdrachten en marktontwikkelingen in je mailbox