gemeente IJsselstein

Projectleider sociale project energiebesparin

gemeente IJsselstein

De opdracht­omschrijving

Organisatie onderdeel
De gemeente IJsselstein is een stad in het zuidwesten van de provincie Utrecht. De stad telt ruim 33.000 inwoners en heeft een gezellig historisch hart waar de inwoners trots op zijn. De ambtelijke organisatie van de gemeente (GIJS) bestaat uit ruim 250 medewerkers verdeeld over 7 teams. GIJS werkt aan een bloeiend en toekomstbestendig IJsselstein, waar iedereen prettig kan wonen, werken en samenleven. GIJS staat voor betrouwbare dienstverlening, een benaderbare organisatie en heldere communicatie. De ambtenaren werken vanuit drie kernwaarden: vakmanschap, pragmatisch en samenspel. Samen met en voor ‘ons stadje’.

Opdracht
Voor het sociaal programma energiebesparing hebben wij tot eind 2025 de volgende doelstellingen:

Dat er 500 huishoudens uit de doelgroep waarvoor dit programma is gestart zijn bezocht door energiecoaches en/of klussers, en hier kleinere of grotere maatregelen zijn getroffen. En dat minimaal 50% van de grondgebonden woningeigenaren een aanbod heeft gehad voor uitvoering van maatregelen aan de schil (mede onderdeel van de aanpak NIP).

Hiervoor zoeken wij een projectleider die de volgende taken heeft:

  • Programmasturing en verantwoording op de gestelde doelen en behaalde resultaten;
  • coördinatie en begeleiding energiecoaches;
  • versterken van de inzet energieklussers;
  • vergroten bereik van de doelgroep / campagneactiviteiten;
  • organisatorische en backoffice werkzaamheden;
  • overige taken projectcoördinatie.

Competenties

  • Enthousiasmerend, Overtuigend, Initiatiefrijk en lef hebben, Multidisciplinair samenwerken bevorderen en realiseren.

 

Deze inhuuropdracht verloopt via een aanbesteding. De opdrachtgever heeft eisen en wensen opgegeven. Aan de eisen moet je voldoen om kans te maken. Op de wensen kun je punten scoren.

De Eisen

  • ‘Bring your own device’ is van toepassing. Dit houdt in dat de kandidaat die de opdracht gegund krijgt zelf een mobiele telefoon inclusief abonnement moet meenemen voor alle zakelijke contacten. Ditzelfde geldt voor een laptop c.q. iPad;
  • Minimaal 5 jaar aantoonbare werkervaring als projectleider.
  • Minimaal 3 jaar werkervaring in de afgelopen 5 jaar binnen een sociale instelling (ligt dit duidelijk toe in het cv);
  • Een afgeronde opleiding op minimaal mbo 4 niveau;

De Wensen

  • Minimaal 5 jaar aantoonbare werkervaring met de sociale kaart van de regio Utrecht (ligt dit duidelijk toe);
  • Aantoonbare werkervaring met het vergoten van het bereik gericht op de doelgroepen doormiddel van online en offline communicatie.
  • De kandidaat stelt zich voor in een korte (persoonlijke) motivatie en waarom deze geschikt is voor deze opdracht. De motivatie dient geschreven te zijn door de kandidaat zelf;
  • Minimaal 5 jaar werkervaring in de afgelopen 7 jaar binnen een sociale instelling (ligt dit duidelijk toe in het cv);

Interesse in deze opdracht?

Zo werkt onze dienstverlening

Deze opdracht is gesloten, reageren is helaas niet meer mogelijk

Gesloten

Mis geen kans, word gratis lid

Ontvang direct alle opdrachten en marktontwikkelingen in je mailbox