gemeente Epe

Projectleider / Processpecialist Burgerzaken

gemeente Epe

De opdrachtomschrijving

Deze inhuuropdracht verloopt via een aanbesteding. De opdrachtgever heeft eisen en wensen opgegeven. Aan de eisen moet je voldoen om kans te maken. Op de wensen kun je punten scoren.

De Eisen

  • Je hebt minimaal een HBO opleiding.
  • Minimaal 5 jaar aantoonbare werkervaring als leidinggevende.
  • Minimaal 5 jaar aantoonbare werkervaring, in de laatste 7 jaar, op het gebied van burgerzaken en dienstverlening/ klantprocessen.
  • De kandidaat is inzetbaar vanaf 1 september 2020 tot en met 31 augustus 2021 voor 24 uur per week.De inhuuropdracht kan optioneel worden verlengd. De startdatum is onder voorbehoud van een tijdige afronding van de Offerteprocedure. Dit kan ook betekenen dat de startdatum van de opdracht zal moeten worden opgeschoven. Aan de vermelde startdatum in de Offerteaanvraag kunnen zodoende geen rechten worden ontleend.

De Wensen

  • Je hebt ervaring als projectleider. Dit onderbouw je met 3 voorbeelden waaruit dit blijkt.
  • Je hebt aantoonbare kennis en ervaring binnen de burgerzaken processen, zoals genoemd in de opdracht.
  • Het is een pré wanneer je ervaring hebt met (het finetunen) van de implementatie van iBurgerzaken-softwareoplossing.
  • Je hebt ervaring met beleidsontwikkeling op het gebied van burgerzaken en dienstverlening. Dit onderbouw je met 5 voorbeelden waaruit dit blijkt.
  • Je hebt 5 jaar aantoonbare werkervaring als leidinggevende.

Interesse in deze opdracht?

Zo werkt onze dienstverlening

Deze opdracht is gesloten, reageren is helaas niet meer mogelijk

Mis geen kans, word gratis lid

Ontvang direct alle opdrachten en marktontwikkelingen in je mailbox

Gesloten