gemeente De Fryske Marren

Projectleider planvorming team ruimtelijke ontwikkeling

gemeente De Fryske Marren

De opdracht­omschrijving

Opdrachtomschrijving

Voor het team ruimtelijke ontwikkeling zijn wij op zoek naar een projectleider planvorming die tijdelijk ons team komt versterken. Je werkt aan verschillende projecten die bijdragen aan de ontwikkeling van onze leefomgeving. Je bent verantwoordelijk voor onder andere de volgende projecten: 
Uitbreidingsplan Nij Sân Rotten in Rottum;

  • Nieuwbouw Wyldehoarne 4 fase 1 en fase 2 in Joure;
  • Herontwikkeling locatie voormalig Zuyderzee Lyceum in Lemmer;
  • Woningbouw Koepeinse in Bantega;
  • Woningbouw BTO in Ouwsterhaule.

Door de specifieke aard van deze opdracht en de voorwaarden vanuit de Wet deregulering beoordeling arbeidsrelaties (DBA) bestaat het risico op een fictieve dienstbetrekking. Om deze reden komen zelfstandigen zonder personeel (ZZP’ers) en BV’s met uitsluitend een directeur-grootaandeelhouder niet in aanmerking om (rechtstreeks) op deze opdracht in te schrijven. Inschrijving door een zelfstandige zonder personeel of een BV met alleen een directeur-grootaandeelhouder zal leiden tot uitsluiting van de opdracht.

Verantwoordelijkheden

Als projectleider planvorming leid je de planvormingsfase van ruimtelijke projecten, van initiatief tot vaststelling definitief ontwerp en ruimtelijke procedure. Je stelt onder andere projectopdrachten op, houd de planningen bij en bewaakt de voortgang en kwaliteit. Verder adviseer je het bestuur en management. Dit doe je niet alleen. Je werkt namelijk nauw samen met de verschillende interne disciplines zoals verkeer, volkshuisvesting, stedenbouw, realisatie, grondzaken en planologie. Daarnaast werk je ook samen met externe partijen zoals ontwikkelaars, adviesbureaus, de provinsje en It Wetterskip. 

De kandidaat is inzetbaar vanaf 17 november 2025 tot en met 27 maart 2026 voor 32 uur per week. De startdatum is onder voorbehoud van een tijdige afronding van de Offerteprocedure. Dit kan ook betekenen dat de start- en einddatum van de opdracht zullen moeten worden opgeschoven. Aan de vermelde start- en einddatum in de Offerteaanvraag kunnen zodoende geen rechten worden ontleend.

De Eisen

  • De kandidaat is inzetbaar vanaf 17 november 2025 tot en met 27 maart 2026 voor 32 uur per week. De startdatum is onder voorbehoud van een tijdige afronding van de Offerteprocedure. Dit kan ook betekenen dat de start- en einddatum van de opdracht zullen moeten worden opgeschoven. Aan de vermelde start- en einddatum in de Offerteaanvraag kunnen zodoende geen rechten worden ontleend.
  • U voegt een cv van maximaal 3 pagina's A4 toe. U dient gebruik te maken van het bijgevoegde template en alle gevraagde onderdelen in te vullen.
  • Minimaal tien jaar ervaring als projectleider;
  • Hbo- of wo werk- en denkniveau;

De Wensen

  • Je bent goed in het houden van overzicht en kunt projectmatig werken;
  • Je hebt en proactieve houding, goede communicatieve vaardigheden;
  • Probleemoplossend vermogen en de wil om samen te werken;

Interesse in deze opdracht?

Zo werkt onze dienstverlening

Reageer direct

De opdracht sluit
23 oktober 2025 om 21:59
Je reactie ontvangen we graag minimaal 1 werkdag voor sluiting van de opdracht

Eventuele motivatie volgt in een latere fase

LET OP: Dit betreft een detacheringsopdracht. Het door jou opgegeven uurtarief is all in, inclusief 15% fee Freep en exclusief BTW

Mis geen kans, word gratis lid

Ontvang direct alle opdrachten en marktontwikkelingen in je mailbox