gemeente Nijkerk

Projectleider ondermijning

gemeente Nijkerk

De opdracht­omschrijving

Organisatie
Nijkerk is een mooie middelgrote gemeente, centraal in Nederland, met de mooie natuur van de Veluwe om de hoek en de levendigheid van de Randstad voor de deur. Een dynamische gemeente met ruim 44.000 inwoners verdeeld over de kernen Nijkerk, Hoevelaken en Nijkerkerveen. Samen met ongeveer 350 collega’s zetten we ons dagelijks in om ervoor te zorgen dat wonen, werken, ondernemen en recreëren in onze gemeente prettig, sociaal, veilig en toekomstbestendig is.

Je wordt regelmatig uitgedaagd om het beste uit jezelf te halen. De combinatie van betrokken collega’s, inhoudelijke vakkennis en ontwikkelmogelijkheden zorgen voor een fijne werkplek. Persoonlijke groei en teamontwikkeling is belangrijk. Dat betekent dat we ondernemen, kritische vragen stellen en onszelf willen verbeteren. Korte lijnen, prettige communicatie en veel vrijheid, dat typeert ons.

Gemeente Nijkerk is een sociale werkgever die investeert in een goede balans tussen werk en privé en jouw ontwikkeling. Herken je je in de kernwaarden eigenaarschap, verantwoordelijkheid, vertrouwen en eigen kracht, dan ben je van harte welkom om te solliciteren. Als gemeente faciliteren we initiatieven vanuit de samenleving en zoeken we de samenwerking zowel lokaal als regionaal. Werk je bij ons, dan ben je een zelfstandige, ondernemende en flexibele professional.

Opdracht
De gemeente Nijkerk is opzoek naar een Projectleider Ondermijning die sturing kan geven aan een multidisciplinair project met een integrale aanpak naar druggerelateerde ondermijning. Het project is gericht op de aanpak binnen gemeentegrenzen en de gemeente voert de regie in dit project. De projectleider zorgt voor aansturing en coördinatie van het gehele project. Daarnaast zorgt hij/zij voor de juiste projectsamenstelling, waaronder een kerngroep vanuit de betrokken partners en (zorg)partijen. Het project is drieledig. Het moet zorgen voor een directe aanpak van de ondermijnende fenomenen, het opzetten van een nieuwe werkwijze en het structureel implementeren daarvan alsmede het verbinden en integraal samenwerken van de betrokken partijen en ketenpartners.

Competenties

  • Effectief en transparant communiceren
  • Op stimulerende wijze sturing kunnen geven aan projectleden gericht op samenwerking
  • Overzicht kunnen houden en “ongekleurde”-houding hebben
  • Belangen kunnen afwegen en deze omzetten in duidelijke interventies en/of werkwijze

 

Deze inhuuropdracht verloopt via een aanbesteding. De opdrachtgever heeft eisen en wensen opgegeven. Aan de eisen moet je voldoen om kans te maken. Op de wensen kun je punten scoren.

De Eisen

  • Minimaal 1 jaar aantoonbare werkervaring binnen het domein openbare orde en veiligheid binnen een gemeente
  • Bring your own device’ is van toepassing. Dit houdt in dat de kandidaat die de opdracht gegund krijgt zelf een mobiele telefoon inclusief abonnement moet meenemen voor alle zakelijke contacten; Ditzelfde geldt voor een laptop (deze mag niet ouder zijn dan 2019)
  • Een afgeronde opleiding op minimaal hbo niveau
  • Minimaal 2 jaar aantoonbare werkervaring als projectleider ondermijning;

De Wensen

  • Minimaal 3 jaar aantoonbare werkervaring binnen het domein openbare orde en veiligheid binnen een gemeente
  • Minimaal 5 jaar aantoonbare werkervaring op het gebied van ondermijning
  • Kandidaat is beschikbaar per maandag 5 februari 2024 voor 20 uur per week

Interesse in deze opdracht?

Zo werkt onze dienstverlening

Deze opdracht is gesloten, reageren is helaas niet meer mogelijk

Gesloten

Mis geen kans, word gratis lid

Ontvang direct alle opdrachten en marktontwikkelingen in je mailbox