Rijkswaterstaat

Projectleider Omnichannel

Rijkswaterstaat

De opdrachtomschrijving

Deze inhuuropdracht verloopt via een aanbesteding. De opdrachtgever heeft eisen en wensen opgegeven. Aan de eisen moet je voldoen om kans te maken. Op de wensen kun je punten scoren.

De Eisen

  • 2 relevante referenties, die de volgende gegevens bevatten: naam referent, functie, organisatie, e-mailadres en/of telefoonnummer.
  • Eis 1: De aangeboden kandidaat beschikt minimaal over een afgeronde HBO diploma
  • In verband met de werkzaamheden dient de kandidaat een Verklaring Omtrent Gedrag te kunnen overleggen binnen 4-6 weken na start van de opdracht.
  • Eis 2: De aangeboden kandidaat heeft kennis van en minimaal 3 jaar aantoonbare werkervaring in een politiek-bestuurlijke omgeving in de rol van projectleider Toelichting politiek-bestuurlijke omgeving: Onder een politiek-bestuurlijke omgeving verstaan we landelijke beleids of - uitvoeringsorganisaties, provincies, gemeenten, of andere organisaties die bestuurd worden vanuit de politiek of bestuur.
  • Eis 3: De aangeboden kandidaat heeft kennis van en minimaal 3 jaar aantoonbare werkervaring bij grotere organisaties waarbij er is gewerkt met ketens, multidisciplinaire teams en verschillende belangen
  • Eis 4: De aangeboden kandidaat heeft kennis van en minimaal 1 jaar aantoonbare werkervaring met het organiseren/inrichten van digitale dienstverlening/Omnichannel en heeft dit opgedaan in de afgelopen 4 jaar. Toelichting digitale dienstverlening/Omnichannel: De inrichting van kanalen zoals website, social media, chat, voice bot en/of klantmanagement systemen.

De Wensen

  • Wens 1: De aangeboden kandidaat heeft minimaal 3 jaar aantoonbare kennis van en ervaring met omnichannel, customer experience en customer relationmanagement.
  • Wens 2: De aangeboden kandidaat heeft aantoonbare kennis van en ervaring met Interim – en projectmanagement op het gebied van IV en dienstverlening (0 Punten)3 - 5 jaar kennis en ervaring (10 Punten)5 of meer jaar kennis en ervaring (20 Punten)
  • Wens 3: De aangeboden kandidaat heeft aantoonbare kennis van en ervaring met design thinking/ service design.
  • Wens 4: De aangeboden kandidaat heeft aantoonbare kennis van en ervaring met werken bij of met een klantcontact centrum.

Interesse in deze opdracht?

Zo werkt onze dienstverlening

Deze opdracht is gesloten, reageren is helaas niet meer mogelijk

Mis geen kans, word gratis lid

Ontvang direct alle opdrachten en marktontwikkelingen in je mailbox

Gesloten