Krimpen aan den IJssel

Projectleider “Grote Kruising”

Krimpen aan den IJssel

De opdracht­omschrijving

Organisatie

Krimpen aan den IJssel is een ondernemende gemeente die graag vooruit denkt en doet. Met zo'n 160 medewerkers zorgen we voor een gemeente waar het fijn wonen, werken en leven is. Onze organisatie is continu in beweging. We zoeken naar nieuwe manieren van (samen)werken, gaan uit van zelforganisatie en zijn steeds meer gericht op resultaat in plaats van tijd. De organisatie is verdeeld in 25 thuisteams die gevormd zijn rondom inhoudelijke thema’s. (aanvullen met informatie over het team)

Opdracht

De functionaris is verantwoordelijk voor de volgende taken en werkzaamheden:

  • Technisch, juridisch en financieel voorbereiden en begeleiden van een reconstructiewerk met een waarde van ca. €30 miljoen.
  • Leiding geven aan een bouwteam waarin, naast de vertegenwoordigers van de opdrachtgever, diverse aannemers verantwoordelijk zijn voor de realisatie van 3 percelen.
  • Afstemming van de werkzaamheden, zowel tussen de verschillende aannemers als de omgeving. De omgeving betreft o.a. bewoners, ondernemers, gemeentelijke diensten en regionale overheden.
  • Communicatie verzorgen via de daarvoor beschikbare middelen, deelname aan overleggen met bewoners, ondernemers en publieke partijen.
  • Terugkoppeling en overleg met de interne opdrachtgever, c.q. directeur gemeentewerken.
  • Regelmatige presentatie van de voortgang van de werkzaamheden aan gemeentebestuur en gemeenteraad.
  • Overleg/afstemming met subsidiegevers.
  • Directievoering van de daadwerkelijke werkzaamheden. Optimalisaties, ook gedurende de uitvoering, doorvoeren teneinde kosten te besparen of werkzaamheden te optimaliseren.
  • Zorgdragen voor afronding van deelprojecten en documentatie in het gemeentelijk beheersysteem.

 

Competenties

In de tweede beoordelingsfase worden de cv’s van de betreffende vijf kandidaten met elkaar vergeleken op basis van de gunningscriteria door de opdrachtgever. De twee kandidaten die in deze vergelijking als beste worden beoordeeld, worden uitgenodigd voor een selectiegesprek, waarin wordt getoetst of de kandidaat voldoet aan de hierna te noemen competenties:

  • Analytisch;
  • Plannen en organiseren;
  • Besluitvaardig;
  • Resultaatgericht;
  • Kwaliteitsgericht.

 

Deze inhuuropdracht verloopt via een aanbesteding. De opdrachtgever heeft eisen en wensen opgegeven. Aan de eisen moet je voldoen om kans te maken. Op de wensen kun je punten scoren.

De Eisen

  • Beschikbaar voor 40 uur per week op de werklocatie.
  • Minimaal 10 jaar aantoonbare werkervaring in uitvoering van complexe civiele werken.
  • Een afgeronde opleiding op minimaal hbo bachelor niveau in de richting van verkeerstechniek en/of civiele techniek.
  • Kandidaat maakt gebruik van eigen laptop en telefoon.
  • 2 relevante referenties, die de volgende gegevens bevatten: naam referent, functie, organisatie, e-mailadres en/of telefoonnummer.

De Wensen

  • Minimaal 8 jaar aantoonbare werkervaring in de afgelopen 12 jaar in uitvoering van complexe civiele werken. (20 pt)
  • Concreet aangeven welke back-up beschikbaar is bij uitval (schets een duidelijk profiel van een kandidaat welke geschikt is jouw werkzaamheden bij uitval over te nemen, schrijf dit duidelijk uit op max. 1 pagina in het cv). (20 pt)
  • Combinatie van theoretische kennis en daadwerkelijk praktische ervaring (omschrijf dit duidelijk op max. 1 pagina in het cv). (40 pt)

Interesse in deze opdracht?

Zo werkt onze dienstverlening

Deze opdracht is gesloten, reageren is helaas niet meer mogelijk

Gesloten

Mis geen kans, word gratis lid

Ontvang direct alle opdrachten en marktontwikkelingen in je mailbox