Gemeente Breda
geen max tarief
Noord-Brabant
36 uur per week
20 november 2023
20 maart 2024
Projectleider Aanbesteding nieuw financieel systeem
Ter ondersteuning van het team financiële administratie zijn wij opzoek naar een Projectleider voor de aanbesteding van een nieuw financieel systeem voor de gemeente Breda.
Als Projectleider ben je de trekker van de aanbesteding nieuw financieel systeem. Je bent verantwoordelijk voor het succesvol samenstellen en opleveren van alle benodigde documenten in de voorbereidende fase voor de Openbare Europese aanbesteding.
Het doel is om ervoor te zorgen dat de aanbesteding uiterlijk 01 maart 2024 kan worden gepubliceerd en daarom dienen de definitieve aanbestedingsdocumenten uiterlijk februari 2024 gereed te zijn voor publicatie.
Wat ga je doen?
We zoeken jou!
Wij zoeken een ervaren projectleider die verantwoordelijk is voor het succesvol opleveren van alle benodigde aanbestedingsdocumenten van een nieuw financieel systeem voor de gemeente Breda door het projectteam. Deze aanbesteding zal worden uitgevoerd conform de Openbare Europese aanbestedingsprocedure en is van cruciaal belang voor de toekomstige financiële infrastructuur van de gemeente.
Met welke relevante belanghebbenden binnen de gemeente Breda:
Om tot een goed beeld te komen wat de behoefte is van de gemeente Breda ga je in gesprek met de volgende belanghebbenden:
Tevens leg je contact met andere gemeenten welke recent een aanbesteding van het financieel systeem hebben gedaan om kennis en ervaringen uit te wisselen over deze aanbesteding.
Wie zijn wij
Breda is een stad die alles heeft: een aantrekkelijke historische binnenstad, een mooie groene omgeving, een strategische ligging midden in de Benelux, ondernemerschap, cultuur en gezelligheid. Breda is een prachtige stad waar interessante dingen gebeuren, nu en in de toekomst.
In de gemeentelijke organisatie werken enthousiaste medewerkers met plezier aan het realiseren van de ambities van de stad. Het aantal maatschappelijke vraagstukken groeit. Denk aan duurzaamheid en Energietransitie, het realiseren van voldoende en betaalbare woningen voor iedereen, de aanpak van armoede en de transitie in de jeugdzorg. Deze projecten en vraagstukken hebben gemeen dat ze vragen om financiële expertise om bij te dragen aan een succesvol resultaat.
Dit vertaalt zich allemaal naar de financiële administratie. Je kunt je hier als beleidsadviseur Financiële Administratie volledig uitleven. Dat betekent dat jij in deze functie samenwerkt met zo’n 50-tal collega’s van de Financiële Administratie, tevens werk je nauw samen met de Financieel Adviseurs en alle overige betrokkenen binnen de organisatie. Zo creëer jij samen met hen o.a. een volledige, tijdige en juiste financiële administratie van de gemeente Breda.
Deze inhuuropdracht verloopt via een aanbesteding. De opdrachtgever heeft eisen en wensen opgegeven. Aan de eisen moet je voldoen om kans te maken. Op de wensen kun je punten scoren.
Zo werkt onze dienstverlening
Ontvang direct alle opdrachten en marktontwikkelingen in je mailbox