gemeente Eindhoven

Projectleider-aanbesteding huisbankier

gemeente Eindhoven

De opdracht­omschrijving

Projectleider aanbesteding Huisbankier

Waar kom je te werken?
Wij maken samen Eindhoven. Een wereldspeler die barst van de kennis, kunde, creativiteit en energie. Met diezelfde energie werken wij aan de stad van vandaag én de toekomst. Werken voor de gemeente Eindhoven is veelzijdig, concreet en heeft betekenis.

Heb jij ervaring met bancaire zaken en treasury binnen een gemeente en heb jij beeld bij waar je op moet letten bij de aanbesteding van een huisbankier? Lees dan hieronder meer over deze interessante opdracht!

De opdracht:
De gemeente Eindhoven start binnenkort met het opnieuw aanbesteden en implementeren van de bancaire dienstverlening. Omdat onze treasurer en medewerkers binnen de financiële administratie momenteel hoofdzakelijk bezig zijn met de implementatie van een nieuw financieel systeem is er behoefte aan een projectleider Control/FA voor deze aanbesteding.

Taken en verantwoordelijkheden:
Als projectleider heb je de lead om de financiële administratie en treasurer te vertegenwoordigen in het aanbestedingstraject. Je hebt als taak om de inhoudelijke expertise vanuit de financiële administratie en treasury in te brengen en je raadpleegt waar nodig collega’s voor specifiek Eindhovense inbreng en kennis. Je schrijft samen met inkoop het programma van eisen en organiseert samen met inkoop het proces tot gunning. Je houdt hierbij rekening met mogelijke efficiency en brengt vernieuwingsmogelijkheden in.

Met wie doe je dat?
Het projectteam bestaat uit een collega vanuit inkoop en enkele collega’s vanuit de financiële administratie. De treasurer kan inhoudelijk geraadpleegd worden maar maakt geen deel uit van het projectteam. Samen stellen jullie het programma van eisen op, zorgen jullie voor de publicatie, de nota van inlichtingen en doen jullie de beoordeling voor gunning.

Wat breng je mee?
• Je hebt een afgeronde opleiding op HBO/WO niveau
• Je hebt gevoel bij bancaire zaken en beeld van wat het betalingsverkeer bij een gemeente inhoud.
• Je hebt aantoonbare werkervaring in de afgelopen 7 jaar op het gebied van treasury en hebt uitgebreide kennis over de diverse aspecten die komen kijken bij het aanbesteden van bancaire zaken bij een gemeente.

Tijdsinvestering
2 dagen per week
• Voorbereiden en opstellen documentatie: start november 2024
• Aanbesteding: 1e helft 2025


Deze inhuuropdracht verloopt via een aanbesteding. De opdrachtgever heeft eisen en wensen opgegeven. Aan de eisen moet je voldoen om kans te maken. Op de wensen kun je punten scoren.

De Eisen

  • Je hebt aantoonbare werkervaring in de afgelopen 7 jaar op het gebied van treasury en hebt uitgebreide kennis over de diverse aspecten die komen kijken bij het aanbesteden van bancaire zaken bij een gemeente.
  • Je hebt een afgeronde opleiding op HBO/WO niveau
  • Je hebt gevoel bij bancaire zaken en beeld van wat het betalingsverkeer bij een gemeente inhoud.
  • De kandidaat beschikt over een legitimatiebewijs (een paspoort of identiteitskaart), welke bij intake én op de startdatum van het contract van de kandidaat geldig is en ter controle kan worden overlegd.

De Wensen

  • Graag het cv in het NL aanleveren.
  • Graag ontvangen we in de persoonlijke motivatie een onderbouwing waaruit blijkt dat de kandidaat over de gevraagde competenties beschikt.
  • Als de kandidaat mag starten bij de klant, dan zal er een pre-employmentscreening plaatsvinden.

Interesse in deze opdracht?

Zo werkt onze dienstverlening

Deze opdracht is gesloten, reageren is helaas niet meer mogelijk

Gesloten

Mis geen kans, word gratis lid

Ontvang direct alle opdrachten en marktontwikkelingen in je mailbox