Gemeente Breda

Projectleider aanbesteding handhavingsapplicatie

Gemeente Breda

  • geen max tarief

  • Noord-Brabant

  • 16 uur per week

  • Inkoop
  • 12 september 2022

  • 01 juli 2023

De opdracht­omschrijving

Projectleider aanbesteding handhavingsapplicatie

Het team THOR (toezicht handhaving openbare ruimte)van de gemeente Breda is gestart met de voorbereidingen op een aanbesteding handhavingsapplicatie.

Een projectgroep is reeds samengesteld, bestaande uit gebruikers, inkoopadviseur, informatieofficiers en functioneel beheerder. De gemeente Breda doet de uitvraag naar een projectleider om de aanbesteding te (bege)leiden en tot een goed resultaat te brengen.

De handhavingsapplicatie moet de volledige scope van de gemeentelijke handhavers van gemeente Breda bedienen, m.u.v. fiscale handhaving. Denk hierbij aan DOR, Alcoholwet, bestuurlijke boete overlast, waterhandhaving, meldingen afhandelen, aanhoudingen, toepassing bestuursdwang, fietshandhaving etc. 

In samenspraak met en met input van de projectgroep:
o        Leidraad opstellen
o        Gunnings citeria opstellen
o        PVE opstellen
o        Ondersteuning beantwoording NVI
o        Opstellen management informatie/KPI’s voor data gestuurd werken
o        Demo’s en POC begeleiden
o        Begeleiden implementatie

Ondersteuning op het gebied van inkoop, juridisch en informatiemanagement wordt geleverd vanuit de gemeente. Het handhavingssysteem moet per juli 2023 ‘live’ zijn.

We zoeken een ervaren projectleider met kennis van aanbestedingstrajecten.
Start: per direct.

Deze inhuuropdracht verloopt via een aanbesteding. De opdrachtgever heeft eisen en wensen opgegeven. Aan de eisen moet je voldoen om kans te maken. Op de wensen kun je punten scoren.

De Eisen

  • Uw kandidaat heeft minimaal 3 jaar ervaring als projectleider. Dit moet blijken uit het cv.
  • Uw kandidaat heeft kennis van aanbestedingstrajecten. Dit moet blijken uit het cv.
  • Uw kandidaat heeft kennis van handhavingsapplicaties. Dit moet blijken uit het cv.
  • 2 relevante referenties, die de volgende gegevens bevatten: naam referent, functie, organisatie, e-mailadres en/of telefoonnummer.
  • Om bij de gemeente Breda te komen werken, stellen wij een verklaring omtrent gedrag verplicht. Met uw inschrijving verklaart u zo spoedig mogelijk na gunning van de opdracht een VOG (van de door u voorgestelde kandidaat) te uploaden in het digitaal dossier van de kandidaat in Flex West-Brabant. Het betreft een VOG met screeningsprofiel 11, 12, 41, 43. De kosten voor de VOG kunnen eenmalig bij de gemeente gedeclareerd worden.

De Wensen

  • Uw kandidaat heeft bij voorkeur minimaal een afgeronde MBO opleiding in de richting van projectmanagement, bestuurskunde en/of handhaving. Dit moet blijken uit het cv en op verzoek moet uw kandidaat het geldige diploma hiervan kunnen tonen.
  • Uw kandidaat heeft bij voorkeur meer dan 3 jaar ervaring als projectleider. Dit moet blijken uit het cv.
  • Het cv is voorzien van relevante referenties (met contactgegevens) of deze kunnen op aanvraag direct aangeleverd worden (dit moet dan ook op het cv aangegeven zijn).
  • De kandidaat beschikt over onderstaande competenties. Dit kan worden getoetst in een persoonlijk gesprek. - Zelfstandig kunnen werken - Communicatief vaardig zowel in schrift als mondeling - Pro actieve houding

Interesse in deze opdracht?

Zo werkt onze dienstverlening

Deze opdracht is gesloten, reageren is helaas niet meer mogelijk

Gesloten

Mis geen kans, word gratis lid

Ontvang direct alle opdrachten en marktontwikkelingen in je mailbox