Gemeente Vijfheerenlanden

Project assistent team projecten / gebiedsontwikkeling

Gemeente Vijfheerenlanden

De opdracht­omschrijving

Organisatie onderdeel
De gemeente Vijfheerenlanden ligt in het midden van het land, in de provincie Utrecht tussen de rivieren Lek en Linge. Een prachtig gebied met polders, uiterwaarden, dijken, molens, boerderijen, steden en dorpen. Vijfheerenlanden ligt centraal bij de snelwegen A2, A15 en A27. In deze groene gemeente wonen ruim 60.000 inwoners. De 16 woonplaatsen hebben elk hun eigen identiteit.

Vijfheerenlanden staat de komende jaren voor een uitdagende en complexe ruimtelijke opgave met een fors woningbouwprogramma, ontwikkeling van bedrijventerreinen en vernieuwing van het gemeentelijk vastgoed waaronder multifunctionele schoolgebouwen, zwembaden en dorpshuizen.

Opdracht
Je werkt binnen het team samen met de Regisseur / Team Leider, de Projectleiders en de Project Assistent. Met elkaar bouwen we aan een afdeling die processen efficiënt organiseert en voorspelbaar is in het realiseren van de plannen door projectmatig te werken en te sturen op GROTICK. Deze plannen bestaan onder andere uit het opzetten en realiseren van binnenstedelijke transformatieplannen van vrijgekomen bedrijvenlocaties en aan de woningbouwplannen binnenstedelijk en op uitleglocaties en plannen met maatschappelijk vastgoed

De functie: Projectassistent
Als project assistent ondersteun je het team in de volle breedte:

  • Je plant complexe afspraken in met zowel interne als externe partijen.
  • Je organiseert informatiebijeenkomsten voor verschillende doelgroepen (bewoners, raadsleden, medewerkers) en zorgt voor verslaglegging daarvan;
  • Je beheert de mailbox van het project en stemt de beantwoording van vragen van collega’s en bewoners af met de juiste vakdiscipline;
  • Je houdt de projectinformatie op de website up-to-date;
  • Je schrijft bewonersbrieven, nieuwsbrieven, berichten voor intranet en website;
  • Je assisteert bij de voorbereiding van bestuurlijke besluitvorming;
  • Je doet de eindredactie van de bestuurlijke voortgangsrapportages
  • Je zorgt voor de administratieve verwerking van offertes, opdrachtbevestigingen, inkooporders en facturen;
  • Je draagt bij aan de budgetbewaking van projecten en eventuele deelprojecten.
  • Je houdt het digitale archief bij.
  • Je helpt bij het opzetten en gebruiken van project rapportages (GROTICK)
  • Bouwt aan een digitaal overzicht van projecten om het totaal aan projecten te bewaken en inzicht te geven in actuele en toekomstige projecten.



Benodigd aantal professionals
1.

CV-eisen
Maximaal 5 pagina’s, opgesteld in het Nederlands, minimaal 2 referenties.

Werkdagen
De opdracht wordt vervuld op de volgende werkdagen: Ma – Di – Wo – Do – Vr.



Deze inhuuropdracht verloopt via een aanbesteding. De opdrachtgever heeft eisen en wensen opgegeven. Aan de eisen moet je voldoen om kans te maken. Op de wensen kun je punten scoren.

De Eisen

  • BYOD (bring your own device): voor deze opdracht moet de kandidaat gebruik maken van eigen laptop.
  • Aantoonbare ervaring als project assistent bij meer dan 1 gemeente;

De Wensen

  • Minimaal 5 jaar aantoonbare werkervaring als project assistent bij (een) gemeente(s) in de afgelopen 7 jaar;
  • Aantoonbare werkervaring met de organisatie van bijeenkomsten (50-100 personen);
  • Aantoonbare ervaring met het schrijven van bewonersbrieven en berichten voor website en intranet;
  • Aantoonbare ervaring als project assistent rol in projecten (maak dit concreet met een aantoonbaar voorbeeld;

Interesse in deze opdracht?

Zo werkt onze dienstverlening

Deze opdracht is gesloten, reageren is helaas niet meer mogelijk

Gesloten

Mis geen kans, word gratis lid

Ontvang direct alle opdrachten en marktontwikkelingen in je mailbox