Gemeente Rotterdam

Procesmedewerker burgerzaken - cluster dv

Gemeente Rotterdam

De opdracht­omschrijving

Waar ben jij van?

Jij bent van alles grondig uitzoeken. Dat alles secuur moet gebeuren schrikt je niet af. Dit doe je voor de burgers en het bestuur van de stad die je hart sneller laat kloppen: Rotterdam.

Jouw functie

Als Rotterdam houden we precies bij wie er in de gemeente woont. Dit is waar jij van wordt als procesmedewerker. Je werkt samen met je collega’s aan juiste en tijdige afdoening van verzoeken door burgers en instanties over vragen aangaande bewoning en inschrijving op adressen. Daarnaast kunnen wij een burger een bestuurlijke boete opleggen als hij/zij niet tijdig de juiste (bron)documenten toont.

Hoe doe je dit?

Op basis van meldingen van eigenaren, huurders, verhuurders en ketenpartners van de Basisregistratie Personen (BRP) voer je gericht dossieronderzoek uit;

Raadpleeg je diverse informatiebronnen en heb je toegang tot applicaties en systemen waarin je meldingen en voortgangsgegevens vastlegt en bevindingen rapporteert;

Casuïstiek bespreek je met je directe collega’s en je werkt samen met andere collega’s binnen het concern.

Het doel is om ieder dossier zo af te ronden dat de gegevens correct verwerkt zijn in de BRP van de gemeente Rotterdam.

Jouw profiel

Je bent precies en nauwkeurig in je handelen. Je werkt over het algemeen het best wanneer kwaliteit het belangrijkste is en je hebt veel controle over je werk. Het maken van verbindingen en zaken in een breder perspectief zetten doet je analytisch hart sneller kloppen. Je blinkt uit in levendige omgevingen waarin je informatie vanuit verschillende perspectieven direct kunt toepassen in je werk. Ook past dit goed bij je dynamische werkstijl, waardoor je in staat bent direct te schakelen wanneer actie nodig is. Als het gaat om organiseren doe je dat op een plannende manier. Je denkt vooruit en handelt complexe projecten op een gestructureerde manier af. En ben je in staat om op een pragmatische en doelgerichte manier beslissingen te nemen.

Startdatum: Zo snel mogelijk, naar verwachting begin juli 2024. 

De Eisen

  • De aangeboden kandidaat wordt niet als ZZP-er aangeboden. Gelet op de aard van de opdracht in relatie tot naleving van de wet WWZ en DBA is inzet op ZZP basis niet mogelijk. Inzet van een ZZP'er die aangeboden wordt middels een doorleenconstructie via een bureau is ook niet mogelijk. Een kandidaat die wordt aangeboden via een bureau dient bij het desbetreffende bureau in loondienst te zijn. Is aangeboden kandidaat in loondienst bij Inschrijver?
  • Curriculum Vitae U dient hier het CV van de kandidaat te uploaden. Het CV dient ter verificatie van het gestelde in de Inschrijving. Vermeld in de Bestandsnaam van het CV de naam van de kandidaat en de naam van u als Inschrijver. Vormvereisten CV: Volledige naam + voorletters kandidaat; Beschikbaar voor x aantal uren vanaf startdatum; Opleiding; Werkervaring; Specifieke kennis; Systeem kennis; Relevante nevenactiviteiten; Gevraagde certificaten + naam instituut + datum behaald; De CV dient opgesteld te zijn in het Nederlands; maximaal 5 A4 enkelzijdig groot. U bevestigt één (1) CV (van de kandidaat) te hebben geüpload. Indien u hier meer dan één CV upload wordt enkel de bovenste CV beoordeeld. NB: Indien meerdere inschrijvingen zijn toegestaan (zie het Functieprofiel onder het kopje 'procedure') dient  u hiervoor een aparte inschrijving in te dienen. Knock-out Het bovenstaand gestelde betreft een eis (knock-out). Indien de inschrijving niet aantoonbaar voldoet aan deze eis komt de Inschrijving niet voor gunning in aanmerking.

De Wensen

  • Ervaring Kandidaat heeft werkervaring bij een gemeente met meer dan 300.000 inwoners . - Ja - Nee
  • Opleiding succesvol afgerond   - Kandidaat heeft een afgeronde opleiding BOBZ (Basisopleiding Burgerzaken) - Kandidaat heeft een afgeronde hbo-opleiding Sociaal Juridisch Medewerker - Geen van bovenstaande
  • Uploaden van prijsbijlages is niet mogelijk voor aanbieders Toelichting: Onderstaande tariefrange betreft een super-all-in tarief waarbij de inschrijver rekening dient te houden met eventuele bijzonderheden (denk aan o.a. onkostenvergoeding, onregelmatigheidsdiensten, thuiswerkvergoeding etc.) Uurtarief (excl. BTW) Min. 45 ,- Euro/uur - Max. 55 ,- Euro/uur Indien u een tarief indient buiten deze bandbreedte betreft dit een knock-out en wordt uw Inschrijving niet verder meegenomen in de beoordeling.

Interesse in deze opdracht?

Zo werkt onze dienstverlening

Deze opdracht is gesloten, reageren is helaas niet meer mogelijk

Gesloten

Mis geen kans, word gratis lid

Ontvang direct alle opdrachten en marktontwikkelingen in je mailbox