De Connectie

Personal Assistant

De Connectie

De opdracht­omschrijving

 

 Personal Assistant: 28-36 uur per week

Wat ga je doen?
Als Personal Assistant ga je ondersteuning geven aan een programmamanager van gemeente Arnhem.  
De basistaken zijn:

  • Je bent een sparringpartner. Een onmisbare spilfiguur binnen het bedrijf;
  • Je bent het eerste aanspreekpunt. Met een stevige ervaring als PA.
  • Je bewaakt de administratieve organisatie;
  • Je bereidt vergaderingen voor en je zorgt voor verslaglegging;
  • Je stelt prioriteiten bij de afhandeling van binnenkomende mail, brieven etc.

 


Verantwoordelijkheden

Dit ben jij!
Plannen & organiseren en ondersteunen zit in je bloed, daar bestaat geen twijfel over. Net als snel kunnen schakelen en initiatief nemen. Je maakt makkelijk verbinding binnen en buiten de organisatie. Je bent bestuurlijk sensitief én samenwerkingsgericht. Daarnaast ben je flexibel, communicatief sterk in woord en schrift, nauwkeurig en resultaatgericht je beschikt over een gezonde dosis humor. Maak het leuk!

Wie is De Connectie?
De gemeenten Arnhem, Renkum en Rheden hebben de krachten gebundeld op het gebied van bedrijfsvoering. Deze gemeenten, samen goed voor meer dan 230.000 inwoners, hebben op 1 juli 2017 gezamenlijk De Connectie opgericht.

De afdelingen Belastingen & Basisregistraties, Administratie en Beheer & Inkoop en Aanbesteding, Facilitaire zaken & Frontoffice, Management Support, DIV en ICT zetten zich, samen met het Bedrijfsbureau, dagelijks in voor de gemeenten zodat zij zich volledig kunnen richten op de inwoners, want daar doen we het gezamenlijk voor.

Afdeling Management Support
De afdeling Management Support is de partner voor professionele bestuurlijke en ambtelijke ondersteuning. We staan dichtbij onze partners en leveren kwaliteit, continuïteit en flexibiliteit.  De vraag naar ondersteuning verschuift steeds meer van relatief eenvoudig naar complex. Door de digitalisering vervallen steeds meer eenvoudige (handmatige) werkzaamheden. Tegelijkertijd wordt de interne en externe omgeving complexer waardoor de vraag naar professionele ondersteuning toeneemt.

Deze inhuuropdracht verloopt via een aanbesteding. De opdrachtgever heeft eisen en wensen opgegeven. Aan de eisen moet je voldoen om kans te maken. Op de wensen kun je punten scoren.

De Eisen

  • De kandidaat is inzetbaar vanaf 28 maart 2023 tot en met 7 augustus 2023 voor minimaal 28 tot 36 uur per week.De inhuuropdracht kan optioneel worden verlengd. De startdatum is onder voorbehoud van een tijdige afronding van de Offerteprocedure. Dit kan ook betekenen dat de startdatum van de opdracht zal moeten worden opgeschoven. Aan de vermelde startdatum in de Offerteaanvraag kunnen zodoende geen rechten worden ontleend.
  • Minimaal 5 jaar werkervaring als Management Assistent of Personal Assistent in een vergelijkbare organisatie
  • Minimaal MBO werk- en denkniveau
  • 2 relevante referenties, die de volgende gegevens bevatten: naam referent, functie, organisatie, e-mailadres en/of telefoonnummer.

De Wensen

  • Kennis en ervaring met mail- en agendabeheer en notuleren

Interesse in deze opdracht?

Zo werkt onze dienstverlening

Deze opdracht is gesloten, reageren is helaas niet meer mogelijk

Gesloten

Mis geen kans, word gratis lid

Ontvang direct alle opdrachten en marktontwikkelingen in je mailbox