Gemeente Amstelveen

P&c coördinator financiën

Gemeente Amstelveen

De opdracht­omschrijving

De opdracht is beoordeeld aan de hand van het Deliveroo arrest en de laatste otnwikkeling omtrent wet dba. Er is sprake van inbedding van werkzaamheden binnen de organisatie en is onder leiding en toezicht van het afdelingshoofd Financiën.
 Wij zijn op zoek naar een P&C Coördinator Financiën met ervaring in het coördineren van de P&C documenten. Je komt te werken voor de ambtelijke organisatie AA die werkzaam is voor de gemeentebesturen van Amstelveen en Aalsmeer. Twee gemeentebesturen, bediend door één ambtelijke organisatie.

Je coördineert één of meerdere P&C-producten (bestuursrapportage, begroting, jaarrekening) voor de gemeente Aalsmeer, waarbij je zorgdraagt voor een compleet document. Dit doe je samen met collega coördinatoren in de AA-organisatie en de concern adviseur financiën van de gemeente Aalsmeer. Je bent verantwoordelijk voor het boekwerk, goede communicatie en betrouwbare oplevering van de eindproducten. Als P&C coördinator ligt jou focus op het cijferwerk en het opleveren van het boekwerk met behulp van Lias. 
De opdracht is allereerst een ziektevervanging van de bestaande P&C Coördinator. De duur is vooralsnog 6 maanden, waarbij er een mogelijkheid is tot verlenging. Deze verlenging wordt voor afloop van de opdracht besproken en de exacte duur is nu nog niet bekend.

Kandidaatomschrijving

  • Minimaal een Hbo-opleiding op financieel economisch gebied.
  • Minimaal 3-5 jaar ervaring als financieel adviseur
  • Minimaal 3 jaar ervaring als P&C Coördinator Financiën bij een gemeente.

Jouw belangrijkste werkzaamheden daarbij:

  • Coördinatie P&C-boeken (bestuursrapportage, begroting en jaarrekening) van de gemeente
  • Zorgdragen voor betrouwbaarheid van de cijfers en toelichtingen
  • Het samen met de andere coördinatoren opleveren van cijfers, staten en toelichtingen
  • Het samenwerken en monitoren van collega financieel adviseurs bij het opleveren van de verantwoordingen

Onze ideale collega is analytisch, communicatief vaardig en proactief. Je vindt samenwerken belangrijk. Met jouw overtuigingskracht en doorzettingsvermogen bedien je de afdelingen met scherpe en oplossingsgerichte adviezen. Je bent omgevingsbewust en hebt daarmee gevoel voor verschillende belangen binnen een organisatie.
In de AA-organisatie werken we samen, zijn we betrokken en oplossingsgericht. Dit zijn de kernwaarden van onze organisatie en passen bij de manier waarop jij je werkzaamheden uitvoert. 

Referentie
Het checken van referenties kan onderdeel zijn van de procedure. Bij de gevraagde werkervaring, onder het onderdeel ‘eisen’, is het opgeven van een referentie vereist. Onder een referentie wordt het volgende verstaan: de naam en contactgegevens van een teamleider/leidinggevende van een recente opdrachtgever, die relevant is voor de uitgevraagde opdracht, zoals opgesteld door Gemeente Amstelveen en Aalsmeer.

VOG
Iedereen die bij de gemeente Amstelveen of Aalsmeer komt werken moet vóór aanvang van zijn werkzaamheden een Verklaring Omtrent het Gedrag (VOG) overleggen. De gemeente geeft aan waarop gescreend moet worden door het Centraal Orgaan Verklaring Omtrent Gedrag. Dit is afhankelijk van de werkzaamheden die uitgevoerd gaan worden. De gemeente stuurt de nieuwe collega een e-mail met een link waarmee hij/zij de nieuwe aanvraag voor een VOG af kan ronden.

Interviewplanning

De top 5 van kandidaten wordt door de gemeente Amstelveen uitgenodigd voor een sollicitatiegesprek. De gesprekken vinden plaats op donderdag 3 april tussen 14.00 uur en 17.00 uur. De gesprekken zijn online via Teams.

Indien u een kandidaat voorstelt, verzoeken wij u ervoor te zorgen dat deze beschikbaar is op dit tijdstip. 

Toelichting op rooster

In overleg 1 dag thuiswerken

De Eisen

  • Op CV aantoonbaar minimaal een afgeronde Hbo-opleiding.
  • Op cv aantoonbaar minimaal 3 jaar werkervaring met P&C producten binnen een overheidsorganisatie in de afgelopen 10 jaar.

De Wensen

  • Werkervaring Op CV aantoonbaar minimaal 3 jaar ervaring als financieel adviseur bij een gemeente in de afgelopen 5 jaar. Graag geel arceren op het CV.
  • Werkervaring Op CV aantoonbaar minimaal 3 jaar werkervaring als P&C coördinator bij een gemeente in de afgelopen 10 jaar met de diverse P&C producten.
  • Motivatiebrief Bij deze opdracht wordt om een motivatiebrief gevraagd. Deze weegt mee in de uiteindelijke beoordeling. Deze motivatiebrief wordt beoordeeld volgens de hieronder aangegeven criteria. Bij deze opdracht wordt om een motivatiebrief gevraagd. Deze weegt mee in de uiteindelijke beoordeling. Deze motivatiebrief wordt beoordeeld volgens de hieronder aangegeven criteria.De kandidaat dient in één A4 gemotiveerd aan te geven hoe men de opdracht (zoals geformuleerd in de opdrachtomschrijving) aanpakt (plan van aanpak/stappenplan). De brief wordt getoetst aan de hand van de omschreven opdracht en competenties in de kandidaat omschrijving. De brief dient door de kandidaat zelf geschreven te zijn.

Interesse in deze opdracht?

Zo werkt onze dienstverlening

Deze opdracht is gesloten, reageren is helaas niet meer mogelijk

Gesloten

Mis geen kans, word gratis lid

Ontvang direct alle opdrachten en marktontwikkelingen in je mailbox