Gemeente Breda

Operationeel Besteller

Gemeente Breda

  • geen max tarief

  • Noord-Brabant

  • 36 uur per week

  • Bestuurlijk
  • 01 maart 2023

  • 01 mei 2023

De opdrachtomschrijving

Deze detacheringsopdracht verloopt via een aanbesteding. De opdrachtgever heeft eisen en wensen opgegeven. Aan de eisen moet je voldoen om kans te maken. Op de wensen kun je punten scoren.

De Eisen

  • Uw kandidaat heeft minimaal een afgeronde hbo-opleiding Finance en Control of Accountancy. Dit moet blijken uit het cv.
  • Uw kandidaat heeft ervaring met het uitvoeren van taken uitgevoerd zoals benoemd bij “wat ga je doen”. Dit moet blijken uit de cv.
  • Uw kandidaat heeft ervaring met het werken met de systemen Key2Financien en Proactis en heeft ervaring met het werken met PowerBI. Dit moet blijken uit het cv.
  • 2 relevante referenties, die de volgende gegevens bevatten: naam referent, functie, organisatie, e-mailadres en/of telefoonnummer.

De Wensen

  • Uw kandidaat kan aan de hand van een casus een bereikt resultaat of succes aantonen waarbij onderstaande competenties zijn ingezet. Dit wordt getoetst in een persoonlijk gesprek.
  • Uw kandidaat heeft bij voorkeur meer dan 1 jaar ervaring met financieel administratieve werkzaamheden zoals benoemd bij “wat ga je doen” en financieel administratieve processen. Dit moet blijken uit het cv.
  • Uw kandidaat heeft bij voorkeur meer dan 1 jaar ervaring met het werken met Key2Financien en Proactis en Power BI (0 punten Dit moet blijken uit het cv.
  • Het cv is voorzien van relevante referenties (met contactgegevens) of deze kunnen op aanvraag direct aangeleverd worden (dit moet dan ook op het cv aangegeven zijn).

Interesse in deze opdracht?

Zo werkt onze dienstverlening

Deze opdracht is gesloten, reageren is helaas niet meer mogelijk

Mis geen kans, word gratis lid

Ontvang direct alle opdrachten en marktontwikkelingen in je mailbox

Gesloten