Gemeente Arnhem

Omgevingsmanager

Gemeente Arnhem

De opdracht­omschrijving

Gemeente Arnhem zoekt van 7 oktober 2024 tot 1 april 2025 een omgevingsmanager voor de gebiedsontwikkeling in Spoorzone. Dit is een groot en complex gebiedsontwikkeling project. Voor drie deelgebieden hierbinnen zijn voor de zomer de gebiedsvisies vastgesteld, deze worden uitgewerkt in omgevingsplannen. De planning is dat deze omgevingsplannen voor 1 april 2025 worden vastgesteld. Voor deze periode zoeken we een omgevingsmanager die zorgt voor het informeren en betrekken van inwoners en ondernemers in dit gebied. 

De omgevingsmanager maakt deel uit van het projectteam Spoorzone en werkt nauw samen met het projectteam. 


Verantwoordelijkheden

Werkzaamheden mbt gebiedsontwikkeling Schaapsdrift:

  • zorgdragen voor de verdere concretisering van het participatie- en communicatieplan
  • bewaken van de uitvoering van het genoemde plan 
  • advisering en het bieden van ondersteuning tav de uitvoering van de diverse participatieonderdelen, verwoord in het participatieplan Schaapsdrift . 
  • samen met de afd. Communicatie zorgdragen voor de feitelijke uitvoering van het communicatieonderdeel van het genoemde plan. 
  • het opstellen van een participatieverslag oa. tbv het omgevingsplan 

   

Werkzaamheden mbt gebiedsontwikkeling Rijnpark

  • zorgdragen voor de verdere concretisering van het participatie- en communicatieplan Rijnpark voor fase 1 en 2
  • bewaken van de uitvoering van het genoemde plan 
  • advisering en het bieden van ondersteuning tav de uitvoering van de diverse participatieonderdelen, verwoord in het participatieplan Rijnpark  
  • samen me de afd. Communicatie zorgdragen voor de feitelijke uitvoering van het communicatieonderdeel van het genoemde plan 
  • het opstellen van een participatieverslag tbv het omgevingsplan 

 

Werkzaamheden mbt gebiedsontwikkeling Presikhaaf 3

  • inventariseren participatiebehoefte bij de diverse projectleiders
  • opstellen participatie- en communicatieplan en – strategie Presikhaaf 3
  • bewaken van de uitvoering van het genoemde plan 
  • advisering en het bieden van ondersteuning tav de uitvoering van de diverse participatieonderdelen
  • samen me de afd. Communicatie zorgdragen voor de feitelijke uitvoering van het communicatieonderdeel van het genoemde plan 
  • het opstellen van een participatie(eind)verslag 


De kandidaat is inzetbaar vanaf z.s.m. of uiterlijk 7 oktober tot en met 30 maart 2025 voor 36 uur per week. De inhuuropdracht kan optioneel worden verlengd. De startdatum is onder voorbehoud van een tijdige afronding van de Offerteprocedure. Dit kan ook betekenen dat de startdatum van de opdracht zal moeten worden opgeschoven. Aan de vermelde startdatum in de Offerteaanvraag kunnen zodoende geen rechten worden ontleend.

Deze inhuuropdracht verloopt via een aanbesteding. De opdrachtgever heeft eisen en wensen opgegeven. Aan de eisen moet je voldoen om kans te maken. Op de wensen kun je punten scoren.

De Eisen

  • Eis 1. U voegt een cv van maximaal 7 pagina's A4 toe. In het CV dient te allen tijde een vermelding van de functienaam, start- en einddatum van de werkzaamheden en aantal gewerkte uren per week te zijn vermeld evenals een uitgebreide toelichting op de eisen en wensen zoals bij de betreffende eis/wens wordt aangegeven. Indien gewenst kunt u gebruik maken van het template cv van de Gemeente.
  • Eis 2. Opleiding (minimale opleiding): Wo (master) werk- en denkniveau; Dit is een eis en moet duidelijk blijken uit het CV van de kandidaat. Wanneer blijkt dat de kandidaat niet over het gevraagde werk- en denkniveau beschikt, zal uw bieding terzijde worden gelegd.
  • De kandidaat is inzetbaar vanaf z.s.m. of uiterlijk 7 oktober tot en met 30 maart 2025 voor 36 uur per week. De inhuuropdracht kan optioneel worden verlengd. De startdatum is onder voorbehoud van een tijdige afronding van de Offerteprocedure. Dit kan ook betekenen dat de startdatum van de opdracht zal moeten worden opgeschoven. Aan de vermelde startdatum in de Offerteaanvraag kunnen zodoende geen rechten worden ontleend.
  • Eis 3. Gevraagde werkervaring: Minimaal 5 jaar relevante ervaring opgedaan als omgevingsmanager in de afgelopen 7 jaar. Benoem het nummer van deze eis expliciet in het CV bij de werkzaamheden. Geef een beschrijving in het CV waar deze ervaring uit blijkt, benoem de naam van de opdrachtgever(s) en de perioden (mm-jj t/m mm-jj).
  • Eis 4. Vereiste (gedragscompetenties) en vaardigheden: - Bestuurssensitiviteit - Samenwerken - Analyseren - Contactgerichtheid Bovenstaande competenties / vaardigheden hoeven niet benoemd te worden in het CV maar dienen middels concrete voorbeelden duidelijk uit te komen tijdens het verificatiegesprek. Wanneer blijkt dat tijdens het verificatiegesprek de kandidaat niet over de gevraagde competenties / vaardigheden beschikt, zal dit leiden tot uitsluiting van de offerte. Deze competenties zijn terug te vinden in de Competentiegids van het Rijk; https://www.functiegebouwrijksoverheid.nl/mijn-loopbaan/competentietaal-rijk

De Wensen

  • Wens 1. Opleiding (minimale opleiding): Een afgeronde HBO opleiding. Dit is een wens en moet duidelijk blijken uit het CV van de kandidaat. Bij het niet duidelijk benoemen of alleen een verwijzing naar het CV, zal dit leiden tot geen toekenning van punten. Puntenverdeling: 0/5 = onvoldoende t.a.v. andere biedingen 1/5 = matig t.a.v. andere biedingen 2/5 = voldoende t.a.v. andere biedingen 3/5 = ruim voldoende t.a.v. andere biedingen 4/5 = goed t.a.v. andere biedingen 5/5 = uitstekend t.a.v. andere biedingen
  • Wens 2. Minimale werkervaring: Relevante werkervaring opgedaan bij een gemeente. Motiveer de rol van de kandidaat, geef in de toelichting aan hoeveel maanden ervaring met bovenstaande is opgedaan en geef een situatieschets waaruit deze werkervaring blijkt Middels deze toelichting zal de mate van vakbekwaamheid worden beoordeeld d.m.v. een puntenverdeling. Bij het niet duidelijk benoemen of alleen een verwijzing naar het CV, zal dit leiden tot geen toekenning van punten. Puntenverdeling: 0/5 = onvoldoende t.a.v. andere biedingen 1/5 = matig t.a.v. andere biedingen 2/5 = voldoende t.a.v. andere biedingen 3/5 = ruim voldoende t.a.v. andere biedingen 4/5 = goed t.a.v. andere biedingen 5/5 = uitstekend t.a.v. andere biedingen
  • Wens 3. Minimale werkervaring: Ervaring met NOVEX-gebieden. Motiveer de rol van de kandidaat, geef in de toelichting aan hoeveel maanden ervaring met bovenstaande is opgedaan en geef een situatieschets waaruit deze werkervaring blijkt Middels deze toelichting zal de mate van vakbekwaamheid worden beoordeeld d.m.v. een puntenverdeling. Bij het niet duidelijk benoemen of alleen een verwijzing naar het CV, zal dit leiden tot geen toekenning van punten. Puntenverdeling: 0/5 = onvoldoende t.a.v. andere biedingen 1/5 = matig t.a.v. andere biedingen 2/5 = voldoende t.a.v. andere biedingen 3/5 = ruim voldoende t.a.v. andere biedingen 4/5 = goed t.a.v. andere biedingen 5/5 = uitstekend t.a.v. andere biedingen

Interesse in deze opdracht?

Zo werkt onze dienstverlening

Deze opdracht is gesloten, reageren is helaas niet meer mogelijk

Gesloten

Mis geen kans, word gratis lid

Ontvang direct alle opdrachten en marktontwikkelingen in je mailbox