Centraal Orgaan opvang asielzoekers
geen max tarief
Zuid-Holland
36 uur per week
03 november 2025
31 januari 2026
FUNCTIE OMSCHRIJVING
We zijn vanwege de uitbreiding van onze capaciteit zijn wij op zoek naar een flexibele werkplekbeheerder / ICT servicebalie medewerker. De medewerker geeft vanuit onze servicebalie (en waar nodig in het pand) gebruikers ondersteuning, is verantwoordelijke voor het correct uitleveren van ICT middelen en het tweedelijns oplossen van calls. De nieuwe medewerker wordt opgenomen in een landelijk team dat veelal regionaal werkt. Kandidaten dienen te beschikken over eigen vervoer. De medewerker moet sociaal vaardig zijn, zowel in teamverband als zelfstandig goed kunnen functioneren, ervaring en plezier hebben in gebruikersondersteuning en de benodigde administratie zorgvuldig kunnen bijhouden in onze database (clientele). Gezien de locatie: Den Haag, Rijnstraat 8 waar de werkzaamheden normaal gesproken plaats vinden, verwachten we graag kandidaten woonachtig in de Regio Den Haag.
• MBO 4 werk/denk niveau;
• Kandidaat moet in bezit zijn van Eigen Vervoer + Rijbewijs; Auto minimaal Cat. B.
• 36 uur per week waarbij 4x9 mogelijk is
• Kandidaat moet snel inzetbaar zijn (er is een korte inwerkperiode). Dit betreft mogelijk een opdracht voor langere tijd.
Er wordt uitsluitend vanuit ons hoofdkantoor gewerkt. Woonachtig in Den Haag is een pre.
Zo werkt onze dienstverlening
Heb je interesse in deze opdracht?
Reageer directOntvang direct alle opdrachten en marktontwikkelingen in je mailbox