gemeente Wijdemeren
max €75 per uur
Noord-Holland
32 uur per week
24 oktober 2025
31 december 2025
Organisatie
De gemeenteraden van Wijdemeren en Hilversum hebben besloten tot een ambtelijke fusie per 1 januari 2026. De bestuurlijke fusie staat gepland per 1 januari 2027. De fusie tussen de gemeenten Wijdemeren en Hilversum brengt spannende uitdagingen met zich mee voor het huidige digitale en papieren archief van Wijdemeren, dat zorgvuldig overgeheveld moet worden naar Hilversum. Een belangrijk onderdeel is de registratie van fysiek archief dat voor vernietiging in aanmerking komt. Jij vervult hierbij een sleutelrol .
Opdracht
Wij zijn op zoek naar een nauwkeurige en proactieve professional met aantoonbare ervaring in archiefbeheer. Je houdt je bezig met het bewerken en registreren van papieren overheidsarchieven. Je beschikt over gedegen kennis van archiveringsmethodieken en hebt een scherp oog voor detail. Resultaat: Een geordend en fusie-proof archief dat voldoet aan de eisen van de nieuwe organisatie en de wettelijke kaders.
Taken en verantwoordelijkheden:
Competenties
Benodigd aantal professionals
1.
CV-eisen
Maximaal 5 pagina’s, opgesteld in het Nederlands, minimaal 2 referenties.
Werkdagen
De opdracht wordt vervuld op de volgende werkdagen: in overleg.
De gemeente Wijdemeren hanteert hybride werken als formele werkvorm. Richtlijn hierbij is een verdeling van 50/50 betreffende thuiswerken en op kantoor werken. Digitaal vergaderen vindt plaats via MS Teams. Als afspraken naar mening van de opdrachtgever het best live/ op kantoor plaats vinden, wordt van inschrijver verwacht dat hij daartoe bereid is en haar/zijn agenda voldoende flexibel is.
Deze inhuuropdracht verloopt via een aanbesteding. De opdrachtgever heeft eisen en wensen opgegeven. Aan de eisen moet je voldoen om kans te maken. Op de wensen kun je punten scoren.
Zo werkt onze dienstverlening
Heb je interesse in deze opdracht?
Reageer directOntvang direct alle opdrachten en marktontwikkelingen in je mailbox