Gemeente Veldhoven
geen max tarief
Noord-Brabant
5500 uur per week
01 november 2025
31 oktober 2026
De Gemeente Veldhoven hecht veel waarde aan een uitstekende en toegankelijke dienstverlening aan haar inwoners, ondernemers en instellingen. Het team Klantcontact is hierbij het eerste aanspreekpunt via telefoon, receptie en digitale kanalen. Door fluctuerende capaciteitsbehoefte en vervanging bij bijvoorbeeld ziekte, verlof of projecten, is aanvullende inzet van een Medewerkers Klantcontact nodig.
We zijn opzoek naar een partner die verantwoordelijk is voor het opzetten, beheren en leveren van een flexibele en kwalitatieve pool van kandidaten die ingezet kunnen worden binnen het klantcontactcentrum (KCC). Deze kandidaten moeten snel inzetbaar zijn op basis van de actuele personeelsbehoefte (denk aan kort verzuim, vakantieperiodes en drukkere periodes).
LET OP!
U levert bij deze uitvraag i.pv. cv's een bedrijfspresentatie aan die tijdens een verificatiegesprek met een top-3 van leveranciers kan worden toegelicht.
De bedrijfspresentatie, van maximaal 4 pagina's, moet minimaal de volgende onderdelen omvatten:
.
De KPI's die vanuit ons worden gesteld zijn:
Kandidaatprofiel:
Functieomschrijving:
De medewerker klantcontact:
Een geldende Verklaring Omtrent Gedrag (VOG) is een voorwaarde voor aanstelling.
Er worden 3 bureaus uitgenodigd voor het geven van een presentatie. Deze worden gepland op maandag 29 september tussen 13 uur en 17 uur in het gemeentehuis in Veldhoven.
Deze inhuuropdracht verloopt via een aanbesteding. De opdrachtgever heeft eisen en wensen opgegeven. Aan de eisen moet je voldoen om kans te maken. Op de wensen kun je punten scoren.
Zo werkt onze dienstverlening
Heb je interesse in deze opdracht?
Reageer directOntvang direct alle opdrachten en marktontwikkelingen in je mailbox