
Gemeente Baarn
max €90 per uur
Utrecht
24 uur per week
11 december 2025
11 juli 2028
Uitvoeringsvoorwaarde
Met het verstrekken van de opdracht (aan de ondernemer die inschrijft op de onderhavige opdracht en voor gunning in aanmerking komt) en de Gemeente Baarn mag géén arbeidsrelatie/dienstbetrekking tot stand komen. De inschrijver dient dit te waarborgen. Bij het inschrijven op de onderhavige opdracht moet in dit kader rekening worden gehouden dat de uitvoering van de werkzaamheden plaatsvindt onder direct toezicht en leiding van de Gemeente Baarn. Dit betekent dat niet wordt voldaan aan de criteria voor zelfstandigheid zoals vereist onder de Wet Deregulering Beoordeling Arbeidsrelaties (Wet DBA). De gemeente merkt hierbij op dat aan de voornoemde uitvoeringsvoorwaarde niet wordt voldaan als de inschrijver een ZZP-er is.”
Organisatie
Bij de gemeente Baarn zijn ruim 155 medewerkers in dienst. Om onze ambities te verwezenlijken hebben we enthousiaste mensen nodig die bijdragen aan een transparante gemeente en die hun nek durven uit te steken voor inwoner en organisatie.
Onze organisatie is groot genoeg voor uitdagend werk en klein genoeg voor korte lijnen en veel eigen verantwoordelijkheid. Elke dag is anders met deze collega’s die graag voor elkaar klaar staan. Ook zijn er korte lijnen met het gemeentebestuur en het management. Wij werken steeds meer in verbinding met de inwoners, maar ook intern met onze collega’s van verschillende vakgebieden. Een baan bij ons betekent veel eigen verantwoordelijkheid en ruimte om zaken zelf te regelen.
De organisatie is flink in beweging. De focus van de gemeente Baarn is gericht op het centraal stellen van de klant en het verder ontwikkelen van de organisatie en de dienstverlening. Regelmatig zijn wij op zoek naar enthousiaste en talentvolle medewerkers die zich herkennen in onze kernwaarden: samenwerken, duidelijk en verbindend.
Opdracht
Je gaat aan de slag binnen het team Dienstverlening van de gemeente Baarn als medewerker Woonurgentie.
De opdracht is het behandelen van alle aanvragen woonurgenties. Je bent verantwoordelijk voor het houden van kansadviesgesprekken met inwoners die mogelijk een aanvraag willen indienen voor het verkrijgen van een urgentie voor woonruimte. Indien een woningzoekende er voor kies om de aanvraag door te zetten neem je de aanvraag in behandeling. Je zorgt, indien nodig, dat er medische advisering wordt aangevraagd. Je verzorgt de beschikkingen en mocht de woningzoekende bezwaar indienen tegen een afwijzing dan zorg je voor een verweerschrift en vertegenwoordig je de gemeente bij de bezwaarcommissie. Je bent onderdeel van het urgentieoverleg waarbij de gemeente en de woningbouwcorporatie de aanvragen doorspreken. Indien nodig overleg je ook met de beleid collega wonen. Als laatste lever je een bijdrage aan het verbeteren van het woonurgentie proces.
Functieschaal
Deze functie is ingedeeld in functieschaal 9.
Benodigd aantal professionals
1.
CV-eisen
Maximaal 5 pagina’s, opgesteld in het Nederlands, minimaal 2 referenties.
Werkdagen
De opdracht wordt vervuld op de volgende werkdagen: Ma – Di – Wo – Do – Vr
Is hybride werken mogelijk: ja
Zo werkt onze dienstverlening
Heb je interesse in deze opdracht?
Reageer directOntvang direct alle opdrachten en marktontwikkelingen in je mailbox