Gemeente Dalfsen

Medewerker uitkeringsadministratie

Gemeente Dalfsen

De opdrachtomschrijving

Deze detacheringsopdracht verloopt via een aanbesteding. De opdrachtgever heeft eisen en wensen opgegeven. Aan de eisen moet je voldoen om kans te maken. Op de wensen kun je punten scoren.

De Eisen

  • Op CV aantoonbare ervaring met GWS/Suite
  • Minimaal een afgeronde MBO opleiding in de richting bedrijfsadministratie.
  • Minimaal 10 jaar ervaring in administratieve functies in een uitkeringen- of financiële omgeving, waarvan minimaal 5 jaar bij een gemeente.

De Wensen

  • Op CV aantoonbaar een afgeronde opleiding SPD-1
  • Op CV aantoonbare recente ervaring met relevante wet- en regelgeving, bij voorkeur in ieder geval de Participatiewet.
  • De kandidaat beschikt over onderstaande competenties. Dit kan samen met kennis vertrouwen en ervaring worden getoetst in een persoonlijk gesprek. - Uitstekende kennis van administratieve processen en systemen. - Nauwkeurigheid en oog voor detail zijn essentieel. - Goede communicatieve vaardigheden in woord en geschrift. - In staat om zelfstandig te werken en tegelijkertijd een teamspeler te zijn. - Bekendheid met relevante wet- en regelgeving is een pluspunt. - Probleemoplossend vermogen en stressbestendigheid.

Interesse in deze opdracht?

Zo werkt onze dienstverlening

Deze opdracht is gesloten, reageren is helaas niet meer mogelijk

Mis geen kans, word gratis lid

Ontvang direct alle opdrachten en marktontwikkelingen in je mailbox

Gesloten