Gemeente Apeldoorn

Medewerker servicepunt frontoffice

Gemeente Apeldoorn

De opdracht­omschrijving

Werken voor Apeldoorn…

...betekent werken voor een open en ambitieuze organisatie. Met 165.000 inwoners zijn we de 11e gemeente van Nederland. Met zo’n 1.450 collega's werken we aan het Apeldoorn van nu én morgen. 

Genoeg uitdaging voor jou en jouw team dus! Jij komt te werken bij het Servicepunt, een team met circa 35 collega’s die zich richten op de eerstelijns vragen op het gebied van HRM, Facilitair en ICT. In de praktijk werk je vooral samen met collega’s uit de frontoffice (telefoon en balie) en backoffice (tweedelijns ondersteuning). Wat jouw nieuwe team kenmerkt? Dat is natuurlijk een uitstekende dienstverlening aan onze klanten en een goede samenwerking. Bij de gemeente Apeldoorn werk je niet alleen aan de salarisadministratie, maar ook aan jezelf. Want met volop kansen voor ontwikkeling, zijn we een ambitieuze organisatie. Een dichte deur kom je bij ons niet gauw tegen, betrouwbare en innovatieve collega’s wel!

Dit ga je doen

Als medewerker bij het Servicepunt ben jij het visitekaartje voor de interne dienstverlening voor je collega’s. Collega’s kunnen bij jou terecht met eerstelijns vragen op het gebied van ICT, HRM en facilitaire zaken. Dit doe je telefonisch, maar ook face-to-face aan onze balie. Denk aan een probleem met een smartphone, een kapotte lamp of een vraag over de salarisstrook, het komt allemaal langs. Genoeg afwisseling dus!

Daarnaast ben je onze expert op het gebied van ICT. In de tweede lijn zorg jij ervoor dat complexere ICT-vragen tóch opgelost worden. Hiervoor werk je nauw samen met de ICT’ers van de derde lijn. Zo draag je bij aan het verbeteren van onze dienstverlening.


Verantwoordelijkheden

Klanten kunnen op jou rekenen! Jij bent proactief, dienstverlenend, klantgericht en oplossingsgericht. Jij behandelt vragen en wil die zo goed mogelijk structureel oplossen. Jij kan goed samenwerken. Je werkt namelijk nauw samen met je directe collega’s, afdeling Informatie, maar ook met collega’s van de gehele organisatie. Daarnaast ben je nauwkeurig en zorg je voor een goede verslaglegging. En met jouw analytisch vermogen zit het ook wel goed. Jij analyseert inkomende vragen, doorgrondt waarmee iemand geholpen is en analyseert problemen om met oplossingen te komen, óók voor de langere termijn. Daarnaast beschik je over:

  • kennis van de volgende systemen: Topdesk, Microsoft Azure, Microsoft inTune, Citrix, Microsoft Office;
  • een goede beheersing van de Nederlandse taal (in woord en geschrift);
  • bij voorkeur een Mbo-3 of 4 opleiding in de richting ICT;
  • Ervaring in soortgelijke functie;
  • veel van ICT weet en ‘dienstverlenend’ op jouw voorhoofd geschreven hebt staan;
  • flexibel bent en graag van afwisseling houdt;
  • veel contacten wil hebben met collega’s, klanten of klantorganisaties;
  • het geen probleem vindt om op kantoor aanwezig te zijn.

De kandidaat is inzetbaar vanaf 1 oktober 2024 tot 1 april 2025 voor 36 uur per week. De inhuuropdracht kan optioneel worden verlengd met twee (2 ) keer één (1) jaar. De startdatum is onder voorbehoud van een tijdige afronding van de Offerteprocedure. Dit kan ook betekenen dat de startdatum van de opdracht zal moeten worden opgeschoven. Aan de vermelde startdatum in de Offerteaanvraag kunnen zodoende geen rechten worden ontleend.

Deze inhuuropdracht verloopt via een aanbesteding. De opdrachtgever heeft eisen en wensen opgegeven. Aan de eisen moet je voldoen om kans te maken. Op de wensen kun je punten scoren.

De Eisen

    1. U voegt een cv inclusief motivatiebrief van maximaal 5 pagina's A4 toe. Bij overschrijding van het maximumaantal pagina's wordt het gedeelte dat deze overschrijding betreft terzijde gelegd en zal de beoordeling en de daaruit voortvloeiende score slechts gebaseerd zijn op het maximum gestelde aantal A4's.
    1. De kandidaat beschikt over een goede beheersing van de Nederlandse taal (in woord en geschrift).
    1. De kandidaat beschikt over minimaal Mbo-3 of 4 in de richting van ICT.

    Voornoemde dient te blijken uit het ingediende cv.

    1. De kandidaat heeft de benodigde kennis van de volgende systemen: Topdesk, Microsoft Azure, Microsoft inTune, Citrix en Microsoft Office.

    Voornoemde dient te blijken uit het ingediende cv.

  • De kandidaat is inzetbaar vanaf 1 oktober 2024 tot 1 april 2025 voor 36 uur per week. De inhuuropdracht kan optioneel worden verlengd met twee (2 ) keer één (1) jaar. De startdatum is onder voorbehoud van een tijdige afronding van de Offerteprocedure. Dit kan ook betekenen dat de startdatum van de opdracht zal moeten worden opgeschoven. Aan de vermelde startdatum in de Offerteaanvraag kunnen zodoende geen rechten worden ontleend.

    1. De kandidaat heeft ervaring in een soortgelijke functie.

    Voorgenoemde dient te blijken uit het ingediende cv.

    1. De kandidaat dient 4 dagen per week werkzaam te zijn op kantoor.
    1. Opdrachtnemer vraagt een VOG aan voor de medewerker die ter beschikking wordt gesteld.
      Opdrachtnemer informeert opdrachtgever over bezwaren die de inzet van de medewerker bij opdrachtgever belemmeren.
      De overeenkomst kan binnen 4 weken worden beëindigd indien uit de aanvraag van de VOG blijkt dat er bezwaren zijn tegen de inzet van de medewerker bij opdrachtgever.
      Beschikt de medewerker reeds over een VOG dan moet deze zien op inzet bij Opdrachtgever en mag deze maximaal zes maanden oud zijn.
      De kosten voor de VOG mogen niet doorberekend worden aan Opdrachtgever.

De Wensen

    1. De kandidaat beschikt over werkervaring in een vergelijkbare functie.

    Beoordeling:
    Dit wordt beoordeeld aan de hand van het ingediende cv + korte motivatie.

    • De kandidaat beschikt over maximaal 1 jaar werkervaring in een vergelijkbare functie (0 punten).
    • De kandidaat beschikt over 1 tot 2 jaar werkervaring in een vergelijkbare functie (2 punten).
    • De kandidaat beschikt over 2 - 4 jaar werkervaring in een vergelijkbare functie (4 punten).
    • De kandidaat beschikt over langer dan 4 jaar werkervaring in een vergelijkbare functie ( 5 punten).

Interesse in deze opdracht?

Zo werkt onze dienstverlening

Reageer direct

De opdracht sluit
16 september 2024 om 07:00
Je reactie ontvangen we graag minimaal 1 werkdag voor sluiting van de opdracht

Eventuele motivatie volgt in een latere fase

LET OP: Het door jou opgegeven uurtarief is all in, inclusief 10% fee Freep en exclusief BTW

Mis geen kans, word gratis lid

Ontvang direct alle opdrachten en marktontwikkelingen in je mailbox