gemeente Waterland
geen max tarief
Noord-Holland
24 uur per week
05 juni 2024
05 oktober 2024
Opdracht
Wij hebben op korte termijn (tijdelijke) versterking nodig bij de Servicedesk. Daarom zoeken wij een klantgerichte Medewerker Servicedesk ICT die regie houdt op het oplossen van ICT-vraagstukken.
Als Medewerker Servicedesk ICT ben je dagelijks bezig met het aannemen, regisseren en afsluiten van ICT-meldingen van collega’s uit de hele organisatie. Je bent het eerste aanspreekpunt voor alle meldingen uit de organisatie en weet hoe je de juiste vragen moet stellen om direct te achterhalen wat het probleem is. Je bekijkt naar welke (externe) partij je de melding moet sturen en weet het gebruikersprobleem voor hen zo helder mogelijk te formuleren. Daarnaast fungeer je als regiehouder over de meldingen en houd je overzicht over alle meldingen. Je zorgt hierbij voor statusupdates en terugkoppelingen naar de collega’s. Ook help je collega’s met alledaagse gebruikersvragen, zoals laptopinstellingen etc. Specifiek biedt je support aan de medewerkers van de buitendienst voor mobiele devices en vervang je dagelijks de Raas-tape voor team publiekszaken. Je vervult tevens een coördinerende rol met betrekking tot de webmastertaken.
Competenties
In Waterland zijn belangrijke competenties: lef, verbinding, vertrouwen, nieuwsgierigheid.
Functie specifiek: Klantgerichtheid, oplossingsgerichtheid, samenwerken, flexibiliteit en communicatie.
Werkdagen
De opdracht wordt op locatie vervuld op de volgende werkdagen: In ieder geval op vrijdag en 1 x per 2 weken op donderdagavond, overige dagen en uren in overleg.
Deze inhuuropdracht verloopt via een aanbesteding. De opdrachtgever heeft eisen en wensen opgegeven. Aan de eisen moet je voldoen om kans te maken. Op de wensen kun je punten scoren.
Zo werkt onze dienstverlening
Ontvang direct alle opdrachten en marktontwikkelingen in je mailbox