Gemeente Zeist

Medewerker Servicedesk ICT

Gemeente Zeist

De opdrachtomschrijving

Deze inhuuropdracht verloopt via een aanbesteding. De opdrachtgever heeft eisen en wensen opgegeven. Aan de eisen moet je voldoen om kans te maken. Op de wensen kun je punten scoren.

De Eisen

  • Afgeronde opleiding op minimaal mbo 4 niveau
  • Aantoonbare werkervaring op een IT Servicedesk
  • 2 relevante referenties, die de volgende gegevens bevatten: naam referent, functie, organisatie, e-mailadres en/of telefoonnummer.

De Wensen

  • Minimaal 3 jaar aantoonbare werkervaring in de afgelopen 6 jaar als servicedesk medewerker
  • Aantoonbare werkervaring op het gebied van business-continuïteit en informatieveiligheid
  • Aantoonbare werkervaring in gemeentelijke organisatie
  • Beschikbaar per maandag 17 april 2023 voor 24 uur per week

Interesse in deze opdracht?

Zo werkt onze dienstverlening

Deze opdracht is gesloten, reageren is helaas niet meer mogelijk

Mis geen kans, word gratis lid

Ontvang direct alle opdrachten en marktontwikkelingen in je mailbox

Gesloten