Gemeente Amersfoort

Medewerker Servicedesk ICT

Gemeente Amersfoort

De opdrachtomschrijving

Deze inhuuropdracht verloopt via een aanbesteding. De opdrachtgever heeft eisen en wensen opgegeven. Aan de eisen moet je voldoen om kans te maken. Op de wensen kun je punten scoren.

De Eisen

  • MBO niveau 4 Je hebt minimaal een MBO opleiding niveau 4 ICT afgerond. Referentie vereist
  • 2 relevante referenties, die de volgende gegevens bevatten: naam referent, functie, organisatie, e-mailadres en/of telefoonnummer.
  • Werkervaring Je hebt minimaal 3 jaar werkervaring bij een ICT servicedesk. De omvang van de organisatie minimaal 1000 gebruikers. Toon dit duidelijk aan met het CV. Referentie vereist

De Wensen

  • Ervaring in een gemeentelijke omgeving Je hebt relevante ervaring in een grote tot middelgrote gemeente. Toon aan met het CV.
  • Training/ opleiding in klantgericht communiceren De gemeente vindt klantgerichtheid een belangrijk aspect binnen deze functie. Toon duidelijk aan met je CV dat je op dit punt hebt geïnvesteerd.
  • Ervaring met clientele als servicemanagementpakket De gemeente gebruikt dit pakket als servicemanagementtooling, dit is een pré wanneer je hier al meegewerkt hebt. Toon duidelijk aan met het CV.
  • Interview Bij deze opdracht worden na de eerste selectieronde met een aantal partijen interviews afgenomen. Deze wegen mee in de uiteindelijke beoordeling. Deze interviews worden beoordeeld volgens de hieronder aangegeven criteria. * klantgerichtheid * flexibiliteit* check van ervaring * passen in het huidige team

Interesse in deze opdracht?

Zo werkt onze dienstverlening

Deze opdracht is gesloten, reageren is helaas niet meer mogelijk

Mis geen kans, word gratis lid

Ontvang direct alle opdrachten en marktontwikkelingen in je mailbox

Gesloten