Ministerie van Economische Zaken en Klimaat DICTU

Medewerker servicedesk

Ministerie van Economische Zaken en Klimaat DICTU

De opdracht­omschrijving

Opdrachtomschrijving
Fungeren als eerste aanspreekpunt voor de eindgebruiker en bieden van ondersteuning. Indien mogelijk de call direct op lossen. Registreren van binnenkomende meldingen in de servicemanagement tool TOPdesk. Analyseren van meldingen om eventuele problemen te detecteren en signaleren. Routeren van meldingen naar andere behandelaarsgroepen waar nodig. Voortgangsbewaking van openstaande meldingen. Informeren van eindgebruikers over de status van de openstaande melding. Verstrekken van informatie over procedures voor aanvragen en gebruik van ICT middelen. Controleren op mandaathouder van binnenkomende aanvragen.

Achtergrond opdracht

Fungeren als eerste aanspreekpunt voor de eindgebruiker en bieden van ondersteuning. Indien mogelijk de call direct oplossen. Registreren van binnenkomende meldingen in de servicemanagement tool TOPdesk. Analyseren van meldingen om eventuele problemen te detecteren en signaleren. Routeren van meldingen naar andere behandelaarsgroepen waar nodig. Voortgangsbewaking van openstaande meldingen. Informeren van eindgebruikers over de status van de openstaande melding. Verstrekken van informatie over procedures voor aanvragen en gebruik van ICT middelen. Controleren op mandaathouder van binnenkomende aanvragen.

Competenties

  • Flexibel
  • Analytisch
  • Zorgvuldig
  • Zelfstandig
  • Klantgericht
  • Sociaal en communicatief vaardig

De Eisen

  • Certificaat Itil4
  • Ervaring met Topdesk Werkervaring binnen een (semi) overheidsinstelling (0 5 jaar)
  • Opdracht is niet geschikt voor ZZP’ers ivm wet DBA.
  • Basiskennis informatiebeveiliging (0 5 jaar)
  • Afgeronde ICT-opleiding MBO-4 Beheer of Netwerkbeheer
  • 1e lijns gebruikersondersteuning op een ICT-servicedesk (1 1 jaar)

De Wensen

  • Ervaring met: MS Windows 10/11
  • Citrix/cloudoplossingen
  • IOS en MacOS besturingssystemen
  • MS Office 365
  • MS/Oracle authenticator
  • Intune
  • 40 uur per week beschikbaar
  • Maximale reistijd naar standplaats 1 uur enkele reis

Interesse in deze opdracht?

Zo werkt onze dienstverlening

Reageer direct

De opdracht sluit
07 augustus 2025 om 11:00
Je reactie ontvangen we graag minimaal 1 werkdag voor sluiting van de opdracht

Eventuele motivatie volgt in een latere fase

LET OP: Dit betreft een detacheringsopdracht. Het door jou opgegeven uurtarief is all in, inclusief 15% fee Freep en exclusief BTW

Mis geen kans, word gratis lid

Ontvang direct alle opdrachten en marktontwikkelingen in je mailbox