De Ronde Venen

Medewerker servicedesk

De Ronde Venen

De opdracht­omschrijving

Opdracht
Gemeente De Ronde Venen is op zoek naar een tijdelijke collega voor de uitvoering van de Servicedesk werkzaamheden. Elke dag is anders en vol actie. Gelukkig voel jij je als een vis in het water in onze complexe ICT-omgeving. Je staat altijd klaar om te helpen en schrikt niet van ad-hoc optredens. Met jouw ICT-kennis en ervaring help je gebruikers bij uiteenlopende vragen en uitdagingen. Dat is waar jij die adrenalinekick van krijgt. Als het even niet gaat zoals gehoopt, ben je gericht op het vinden van oplossingen. Daarom werk jij creatief en productief mee aan het verbeteren van onze producten en diensten. Samen met je collega’s van de Servicedesk leiden jullie de werkzaamheden van de Servicedesk in goede banen, monitoren jullie alle Topdesk meldingen, verdelen jullie de werkzaamheden en bewaken jullie kwaliteit en doorlooptijd. Met jouw communicatieve vaardigheden vul jij die rol moeiteloos in.

De werkzaamheden vinden plaats (voor het volledig aantal uren) in het gemeentehuis van De Ronde Venen in Mijdrecht. Gratis parkeren, alsmede Openbaar Vervoer mogelijkheden bevinden zich op loopafstand van het gemeentehuis.

Competenties

  • Goede communicatieve vaardigheden;
  • Zelfstandig;
  • Teamplayer;
  • Planmatig;
  • Oplossingsgericht;
  • Secuur.

Werkdagen
De opdracht wordt vervuld op de volgende werkdagen: Ma – Di – Wo – Do – Vr.

Planning
De fysieke/ digitale gesprekken bij de gemeente zijn gepland op donderdag 13 juni 2024 tussen 14.00 uur en 17.00 uur. De kandidaten die hiervoor uitgenodigd zijn, ontvangen uiterlijk op 10 juni 2024 bericht. Overige kandidaten ontvangen na de gesprekken bericht over de voortgang van deze aanvraag.

  • De opdrachtgever zal om een Verklaring Omtrent het Gedrag (VOG) vragen.
  • Het facturatieproces van deze opdracht verloopt middels de facturatiemodule van Flextender. Indien u de opdracht gegund krijgt, ontvangt u een handleiding.
  • Indien opdrachtnemer personeel ter beschikking stelt, staat opdrachtnemer in het handelsregister geregistreerd als bedrijf dat personeel ter beschikking stelt (conform Waadi).
  • Het tarief van de aangeboden kandidaat staat vast tot en met 31 juli 2025. Daarna kan maximaal éénmaal per jaar een voorstel tot prijsaanpassing aan de Opdrachtgever plaatsvinden

Deze inhuuropdracht verloopt via een aanbesteding. De opdrachtgever heeft eisen en wensen opgegeven. Aan de eisen moet je voldoen om kans te maken. Op de wensen kun je punten scoren.

De Eisen

  • Minimaal 3 jaar aantoonbare werkervaring als allround Servicedesk medewerker;
  • Beschikbaar per 24 juni 2024 voor minimaal 32 uur per week;
  • Een maximum uurtarief van € 40,- exclusief btw/ inclusief reiskosten woon- werkverkeer.

De Wensen

  • Aantoonbare afgeronde opleiding op minimaal mbo niveau 4 in de richting van ICT;
  • Aantoonbare werkervaring in het uitleveren van mobiele devices (telefoons/laptops/tablets) alsmede de voorbereidende werkzaamheden hiervoor;
  • Duidelijke beschrijving van de eerder uitgevoerde werkzaamheden in het aangeboden cv.
  • Aantoonbare werkervaring met Microsoft 365 Workspace (Teams, Outlook, Onedrive), Active Directory, Topdesk én Exchange (benoem al deze systemen duidelijk in het cv);
  • Aantoonbare werkervaring met het telefonisch én op afstand geven van support;

Interesse in deze opdracht?

Zo werkt onze dienstverlening

Deze opdracht is gesloten, reageren is helaas niet meer mogelijk

Gesloten

Mis geen kans, word gratis lid

Ontvang direct alle opdrachten en marktontwikkelingen in je mailbox