Het Kadaster

Medewerker Servicedesk

Het Kadaster

De opdrachtomschrijving

Deze detacheringsopdracht verloopt via een aanbesteding. De opdrachtgever heeft eisen en wensen opgegeven. Aan de eisen moet je voldoen om kans te maken. Op de wensen kun je punten scoren.

De Eisen

  • Competenties waar de kandidaat over dient te beschikken: • Resultaatgericht; • Helicopterview; • Communicatief zowel schriftelijk als mondeling sterk; • Sensitiviteit; • Klantgericht; • Proactief en initiatiefrijk; • Teamspeler; • Analytisch vermogen; • Punctueel.
  • De kandidaat is inzetbaar vanaf 16 oktober 2023 tot en met 15 oktober 2024 voor 40 uur per week. De inhuuropdracht kan optioneel worden verlengd met twee (2) keer zes (6) maanden. De opdrachtgever kan de overeenkomst eenzijdig tussentijds opzeggen met een opzegtermijn van één (1) maand. De startdatum is onder voorbehoud van een tijdige afronding van de Offerteprocedure. Dit kan ook betekenen dat de startdatum van de opdracht zal moeten worden opgeschoven. Aan de vermelde startdatum in de Offerteaanvraag kunnen zodoende geen rechten worden ontleend.
  • U voegt slechts één Nederlandstalig curriculum vitae (cv) toe. Uit dit cv dient te blijken dat u voldoet aan onderstaande eisen. Indien u naar oordeel van het Kadaster niet voldoet aan de gestelde eisen, zal uw offerte terzijde worden gelegd en niet worden meegenomen in de beoordeling van de gunningscriteria. Onderstaand de eisen waar de kandidaat aan moet voldoen. Per eis (kort) toelichten waarom de kandidaat in uw ogen aan de eis voldoet. Verwijzen naar het CV volstaat niet.
  • Minimaal mbo+ werk- en denkniveau.
  • Minimaal één (1) jaar aantoonbare kennis en ervaring met het voeren van klantgesprekken om klanten op niet IT-niveau mee te nemen/ iets over te brengen (soft-skills).
  • Minimaal één (1) jaar kennis van en ervaring met het gebruik van AD, AAD & Exchange.
  • Minimaal één (1) jaar ervaring met het werken in roosters.
  • Minimaal één (1) jaar kennis en ervaring met het gebruik van Office 365 & Sharepoint.
  • Door de kandidaat zélf geschreven motivatie.
  • Reistijd van de kandidaat is maximaal 45 minuten naar Kadaster kantoor de Brug.

De Wensen

  • De Kadaster Servicedesk is afhankelijk voor sommige 2e en 3e lijns ondersteuning van andere (soms externe) partijen. Geef een beschrijving van je ervaringen in het contact met derden en geef aan hoe jij de ideale situatie ziet. Beoordeling: De mate waarin de beschrijving aansluit bij de wensen van het Kadaster.
  • Je beschrijft welke van je persoonlijke ervaringen en competenties je inzet bij de Kadaster Servicedesk tot een succes zullen maken. Je geeft voorbeelden uit de praktijk waarin je deze kwaliteiten al eerder met succes hebt ingezet. Beoordeling: Hoe beter de expertise en competenties aansluiten bij de wensen van het KSD hoe hoger de score.
  • Voor het Kadaster staat 'de medewerker centraal' geef aan wat dit voor jou betekent in de ondersteuning op een servicedesk en welke mogelijke valkuilen kan dit opleveren? Beoordeling: De mate waarin de beschrijving aansluit bij de wensen van het Kadaster.

Interesse in deze opdracht?

Zo werkt onze dienstverlening

Deze opdracht is gesloten, reageren is helaas niet meer mogelijk

Mis geen kans, word gratis lid

Ontvang direct alle opdrachten en marktontwikkelingen in je mailbox

Gesloten