Gemeente Hellendoorn

Medewerker Servicedesk

Gemeente Hellendoorn

De opdrachtomschrijving

Deze detacheringsopdracht verloopt via een aanbesteding. De opdrachtgever heeft eisen en wensen opgegeven. Aan de eisen moet je voldoen om kans te maken. Op de wensen kun je punten scoren.

De Eisen

  • kandidaat heeft een relevante ICT opleiding op ten minste mbo-niveau.
  • kandidaat heeft ervaring met helpdeskwerkzaamheden en incident-beheer, bij voorkeur met het pakket Topdesk.
  • 2 relevante referenties, die de volgende gegevens bevatten: naam referent, functie, organisatie, e-mailadres en/of telefoonnummer.

De Wensen

  • De gesprekken vinden plaats op 12 en 13 december, zorg ervoor dat uw kandidaat beschikbaar is. De gesprekken zullen niet op een ander moment plaatsvinden.
  • Kandidaat heeft ervaring of affiniteit met mobiele toepassingen, printers & printoplossingen, vaste en mobiele telefonie en kantoorautomatisering.
  • Kandidaat heeft aantoonbare ervaring bij een Gemeente.
  • De competenties, kennis, vertrouwen en ervaringen worden getoetst tijdens het gesprek. Je bent klantvriendelijk en hebt een positieve, oplossingsgerichte en proactieve instelling; Je bent stressbestendig. Je kunt goed zelfstandig maar ook in teamverband werken. Je beschikt over goede communicatieve vaardigheden.

Interesse in deze opdracht?

Zo werkt onze dienstverlening

Deze opdracht is gesloten, reageren is helaas niet meer mogelijk

Mis geen kans, word gratis lid

Ontvang direct alle opdrachten en marktontwikkelingen in je mailbox

Gesloten