Het Kadaster

Medewerker Servicedesk

Het Kadaster

De opdrachtomschrijving

Deze inhuuropdracht verloopt via een aanbesteding. De opdrachtgever heeft eisen en wensen opgegeven. Aan de eisen moet je voldoen om kans te maken. Op de wensen kun je punten scoren.

De Eisen

  • Competenties waar de kandidaat over dient te beschikken: • Resultaatgericht; • Helicopterview; • Communicatief zowel schriftelijk als mondeling sterk; • Sensitiviteit; • Klantgericht; • Proactief en initiatiefrijk; • Teamspeler; • Analytisch vermogen. • Punctueel Als bijlage zijn 3 conceptovereenkomsten toegevoegd: • Bijlage 1a 'concept modelovereenkomst’; indien inschrijver zich aanbiedt als ZZP'er; • Bijlage 1b concept opdrachtovereenkomst indirecte ZZP’ers’; indien inschrijver als bemiddelaar een ZZP'er als kandidaat aanbiedt; • Bijlage 1c 'concept opdrachtovereenkomst inhuur’; indien inschrijver een eigen werknemer als kandidaat aanbiedt. Afhankelijk van de aangeboden kandidaat kiest het Kadaster de best passende overeenkomst. Indien u niet akkoord gaat met de gekozen overeenkomst c.q. inhoud van de overeenkomst zal uw offerte terzijde worden gelegd en niet worden meegenomen in de beoordeling van de gunningscriteria.
  • 2 relevante referenties, die de volgende gegevens bevatten: naam referent, functie, organisatie, e-mailadres en/of telefoonnummer.
  • Minimaal 1 jaar kennis en ervaring gebruik Office 365 & Sharepoint.
  • Minimaal 1 jaar ervaring met het werken in roosters.
  • Minimaal 1 jaar kennis en ervaring gebruik AD, AAD & Exchange.
  • Minimaal 1 jaar kennis en ervaring gebruik ESM-tooling.
  • Minimaal 1 jaar aantoonbare kennis en ervaring met het voeren van klantgesprekken om klanten op niet IT-niveau mee te nemen/iets over te brengen (soft-skills).
  • MBO+ of HBO werk- en denkniveau.
  • Door de kandidaat zelf geschreven motivatie.
  • De kandidaat is inzetbaar vanaf 01-12-2021 of zo spoedig mogelijk tot en met 30-11-2022 voor 40 uur per week. De inhuuropdracht kan optioneel worden verlengd met twee keer een half jaar. De opdrachtgever kan de overeenkomst eenzijdig tussentijds opzeggen met een opzegtermijn van één (1) maand. De startdatum is onder voorbehoud van een tijdige afronding van de Offerteprocedure. Dit kan ook betekenen dat de startdatum van de opdracht zal moeten worden opgeschoven. Aan de vermelde startdatum in de Offerteaanvraag kunnen zodoende geen rechten worden ontleend.

De Wensen

  • U beschrijft 2 cruciale knelpunten (in max. 300 woorden) die zich voor kan doen in dit soort processen / opdrachten en geeft hierbij aan hoe u deze oplost (zie ook Opdracht omschrijving en verantwoordelijkheden). Beoordeling: De mate waarin de knelpunten relevant zijn en de oplossingen aansluiten bij de wensen van het Kadaster.
  • U toont duidelijk aan (in max. 300 woorden) welke wijze de door u geleverde expertise en competenties (soft en hard skills) binnen de geschetste situatie een bijdrage leveren aan te behalen resultaten (zie ook Opdracht omschrijving en verantwoordelijkheden). Beoordeling: Hoe beter de expertise en competenties aansluiten bij de wensen van het Kadaster en de geschetste situatie hoe hoger de score
  • U geeft een beschrijving van aanpak (in max 400 woorden) van de transformatie waar de KSD zich momenteel in bevindt, van full-service naar stimulans zelfredzaamheid Kadaster eindgebruiker. Beoordeling: De mate waarin de beschrijving van aanpak aansluit bij de wensen van het Kadaster.

Interesse in deze opdracht?

Zo werkt onze dienstverlening

Deze opdracht is gesloten, reageren is helaas niet meer mogelijk

Mis geen kans, word gratis lid

Ontvang direct alle opdrachten en marktontwikkelingen in je mailbox

Gesloten