Dienst Uitvoering Onderwijs (DUO)
geen max tarief
Utrecht
36 uur per week
01 september 2025
30 juni 2026
Opdrachtomschrijving
Dit betreft een medewerker servicedesk: De medewerker servicedesk is eerste aanspreekpunt voor afnemers van ODC-Noord bij incidenten rond de ODC-N dienstverlening of standaard changes rondom diezelfde dienstverlening. De medewerker beantwoordt mailbox, telefoon en bewaakt door afnemers ingeschoten incidenten in het topdesk self-service portal. Zij/hij werkt samen met de incidentmanagers en change managers voor een juiste routering en opvolging van de incidenttickets. Bouwt kennis voor directe beantwoording van mondelinge vragen, geeft gehoor aan status updates.
Achtergrond opdracht
ODC-Noord is in het proces van de opzet van een kleine puur op ODC-Noord toegespitste service desk in plaats van deze te beleggen bij de grotere gezamenlijke service desk van duo. De medewerker wordt geacht zich te specialiseren op de ODC-Noord denstverlening, vooral rond cloud services. ODC-Noord stlet zich ten doel om de cloud-leverancier van keuze te zijn voor de rijksoverheid. In die zin is interesse in deze IT infrastuctuur lagen van belang. Voorbeelden zijn
De afnemers zijn vaak engineers van een afnemende rijksorganisatie, en niet eindgebruikers in de klassieke zin zoals men dat ziet bij een helpdesk voor kantoorautomatisering.
Competenties
Deze inhuuropdracht verloopt via een aanbesteding. De opdrachtgever heeft eisen en wensen opgegeven. Aan de eisen moet je voldoen om kans te maken. Op de wensen kun je punten scoren.
Zo werkt onze dienstverlening
Heb je interesse in deze opdracht?
Reageer directOntvang direct alle opdrachten en marktontwikkelingen in je mailbox