Gemeente Westland

Medewerker Salarisadministratie

Gemeente Westland

De opdracht­omschrijving

Organisatie

Bouw mee met gemeente Westland. Gemeente Westland is met ruim 100.000 inwoners één van de dertig grootste gemeenten in Nederland. Met haar duurzame en innovatieve glastuinbouwcluster is gemeente Westland een belangrijke economische motor. Op een inspirerende manier biedt gemeente Westland haar inwoner ruimte, rust, groen en woonomgevingen met aantrekkelijke recreatiemogelijkheden en voorzieningen. Een vitale economie en een bloeiend verenigingsleven zorgen voor een dynamische en actieve gemeente. Slagkracht, ambitie, innovatie en professionaliteit, dat zijn de kernbegrippen waar het in Westland om draait!

Gemeente Westland is een uitdagende en eigentijdse werkgever, die continu in ontwikkeling is. We zijn een actieve werkorganisatie met een prettige, informele werksfeer en volop ontwikkelingsmogelijkheden. We sturen op resultaten en het tonen van eigen initiatief wordt gewaardeerd. Gemeente Westland is onderverdeeld in vier clusters: Dienstverlening, Beleid, Ruimte en Bedrijfsvoering, met daarnaast een unit Concern control en eenheid Bureau gemeentesecretaris.

Cluster Bedrijfsvoering
De collega's die werkzaam zijn binnen dit cluster zorgen voor solide bedrijfsvoering. Het cluster voorziet hiertoe in de informatiebehoefte, advisering, kaderstelling en ondersteuning van de andere clusters op alle taakvelden van bedrijfsvoering (personeel, financiën, informatievoorziening, automatisering, belastingen, juridische en facilitaire zaken). Met de klantvraag centraal werken zij aan integrale oplossingen en wordt er aangestuurd vanuit de 1ste, 2de en 3de lijn.

Financiële Administratie en Informatievoorziening

Financiële Administratie en Informatievoorziening (FAI) is verantwoordelijk voor de centrale financiële administratie, inclusief de personeels- en salarisadministratie van gemeente Westland. Naast de reguliere (vakinhoudelijke) taken houdt het taakveld FAI zich ook bezig met het optimaliseren van processen op het gebied van digitalisering en de professionalisering van de financiële administratie en de daarbij behorende processen.

Opdracht

Samen met jouw collega’s draag je zorg voor de volledige personeels- en salarisadministratie, bewaak je de juistheid en kwaliteit van de administratie, verstrek je informatie aan medewerkers, leidinggevenden en externen op het gebied van arbeidsvoorwaarden, sollicitatieprocedures, rechtspositie en salarissen. De nadruk van deze vacature ligt op de  personeelsadministratie. Je stelt onder andere brieven en overeenkomsten op en verzorgt samen met een collega de administratie rondom externe medewerkers. Daarnaast kan je ook ingezet worden bij de salarisadministratie.

Competenties

  • Je hebt een goede schriftelijke uitdrukkingsvaardigheid en werkt nauwkeurig;
  • Je bent gedreven en klantgericht, werkt vanuit wens om collega’s te ondersteunen;
  • Je werkt graag samen en bent flexibel inzetbaar indien nodig.

Geef in het cv duidelijk aan in hoeverre u / de door u aangeboden kandidaat aan het bovengenoemde profiel voldoet.

 

Deze inhuuropdracht verloopt via een aanbesteding. De opdrachtgever heeft eisen en wensen opgegeven. Aan de eisen moet je voldoen om kans te maken. Op de wensen kun je punten scoren.

De Eisen

  • 2 relevante referenties, die de volgende gegevens bevatten: naam referent, functie, organisatie, e-mailadres en/of telefoonnummer.
  • Minimaal een afgeronde mbo niveau 3 opleiding.

De Wensen

  • Beschikbaar vanaf 13 december 2021 voor minimaal 16 uur p.w. gedurende de gehele opdrachtduur (incl. mogelijke verlengingsopties) (10 pt)
  • Aantoonbare kennis van de Wet normalisering rechtspositie Ambtenaren en de CAO Gemeenten (10 pt)
  • Aantoonbare werkervaring opgedaan binnen de lokale overheid in de afgelopen 5 jaar (15 pt)
  • Aantoonbare werkervaring met ICT programma PIMS/Youpp (10 pt)
  • Minimaal 2 jaar aantoonbare werkervaring als medewerker salaris administratie in de afgelopen 4 jaar (20 pt)
  • Een afgeronde opleiding PDL (25 pt)
  • Minimaal een mbo niveau 3 opleiding op administratief/financieel gebied (10 pt)

Interesse in deze opdracht?

Zo werkt onze dienstverlening

Deze opdracht is gesloten, reageren is helaas niet meer mogelijk

Gesloten

Mis geen kans, word gratis lid

Ontvang direct alle opdrachten en marktontwikkelingen in je mailbox