Gemeente Bodegraven Reeuwijk

Medewerker kcc

Gemeente Bodegraven Reeuwijk

De opdracht­omschrijving

Medewerker Klantcontact gemeente Bodegraven-Reeuwijk

Het ene moment beantwoord je telefonisch vragen over rijbewijzen en wegafsluitingen, het andere moment ontvang je gasten aan de balie en verwerk je de mail en social media berichten. Werken als Medewerker Klantcontact is veelzijdig, dynamisch én waardevol! Je bent het visitekaartje van onze gemeente en je bent voor onze inwoners het eerste aanspreekpunt. Zit dienstverlening en oog voor detail in jouw DNA en ben jij leergierig en proactief? Dan horen we graag van je!

De uitdaging

Voor ons klantcontactcentrum zoeken wij een nieuwe collega voor 28 tot 32 uur per week.

Als Medewerker Klantcontact ben je het eerste aanspreekpunt voor inwoners en allerlei organisaties en instellingen. Je beantwoordt, registreert en verwerkt uiteenlopende vragen, tips en klachten. Door goed door te vragen, mee te leven en mee te denken help je onze klanten een stap verder. Je hebt contact met de vakafdeling om de juiste informatie te krijgen. Je werkt met meerdere systemen tegelijk en kunt snel schakelen tussen allerlei (inhoudelijke) vragen. Daarnaast denk je mee hoe we onze inwoners nog beter en slimmer kunnen informeren, adviseren en de weg wijzen.

Wie ben jij?

Wij zoeken een collega met deze kennis en vaardigheden:

  • Dienstverlening zit in je DNA: je wil dat stapje extra zetten om klanten optimaal te ondersteunen. Je bent daarbij empathisch, hebt oog voor detail en je kan goed samenwerken.
  • Je hebt ervaring met klantcontact in een soortgelijke functie.
  • Je kunt makkelijk overweg met meerdere systemen.
  • Je denkt proactief mee over betere dienstverlening.
  • Je bent leergierig en wil je blijven verbeteren.

Wie zijn wij?
Het KCC is het visitekaartje en het menselijke gezicht van de gemeente. Inwoners informeren en adviseren over en de weg wijzen binnen onze producten en diensten is onze belangrijkste taak. We hebben contact via de telefoon, balie, social media en e-mail.

De Eisen

  • Wij zoeken een collega met deze kennis en vaardigheden: Dienstverlening zit in je DNA: je wil dat stapje extra zetten om klanten optimaal te ondersteunen. Je bent daarbij empathisch, hebt oog voor detail en je kan goed samenwerken.
  • Wij zoeken een collega met deze kennis en vaardigheden: Je hebt ervaring met klantcontact in een soortgelijke functie.
  • Wij zoeken een collega met deze kennis en vaardigheden: Je kunt makkelijk overweg met meerdere systemen.
  • Wij zoeken een collega met deze kennis en vaardigheden: Je denkt proactief mee over betere dienstverlening.
  • Wij zoeken een collega met deze kennis en vaardigheden: Je bent leergierig en wil je blijven verbeteren.
  • Voor ons klantcontactcentrum zoeken wij een nieuwe collega voor 28 tot 32 uur per week.

De Wensen

Interesse in deze opdracht?

Zo werkt onze dienstverlening

Reageer direct

De opdracht sluit
06 januari 2026 om 17:00
Je reactie ontvangen we graag minimaal 1 werkdag voor sluiting van de opdracht

Eventuele motivatie volgt in een latere fase

LET OP: Dit betreft een detacheringsopdracht. Het door jou opgegeven uurtarief is all in, inclusief 15% fee Freep en exclusief BTW

Mis geen kans, word gratis lid

Ontvang direct alle opdrachten en marktontwikkelingen in je mailbox