
Gemeente Bodegraven Reeuwijk
geen max tarief
Zuid-Holland
32 uur per week
01 januari 2026
01 april 2026
Medewerker Klantcontact gemeente Bodegraven-Reeuwijk
Het ene moment beantwoord je telefonisch vragen over rijbewijzen en wegafsluitingen, het andere moment ontvang je gasten aan de balie en verwerk je de mail en social media berichten. Werken als Medewerker Klantcontact is veelzijdig, dynamisch én waardevol! Je bent het visitekaartje van onze gemeente en je bent voor onze inwoners het eerste aanspreekpunt. Zit dienstverlening en oog voor detail in jouw DNA en ben jij leergierig en proactief? Dan horen we graag van je!
De uitdaging
Voor ons klantcontactcentrum zoeken wij een nieuwe collega voor 28 tot 32 uur per week.
Als Medewerker Klantcontact ben je het eerste aanspreekpunt voor inwoners en allerlei organisaties en instellingen. Je beantwoordt, registreert en verwerkt uiteenlopende vragen, tips en klachten. Door goed door te vragen, mee te leven en mee te denken help je onze klanten een stap verder. Je hebt contact met de vakafdeling om de juiste informatie te krijgen. Je werkt met meerdere systemen tegelijk en kunt snel schakelen tussen allerlei (inhoudelijke) vragen. Daarnaast denk je mee hoe we onze inwoners nog beter en slimmer kunnen informeren, adviseren en de weg wijzen.
Wie ben jij?
Wij zoeken een collega met deze kennis en vaardigheden:
Wie zijn wij?
Het KCC is het visitekaartje en het menselijke gezicht van de gemeente. Inwoners informeren en adviseren over en de weg wijzen binnen onze producten en diensten is onze belangrijkste taak. We hebben contact via de telefoon, balie, social media en e-mail.
Zo werkt onze dienstverlening
Heb je interesse in deze opdracht?
Reageer directOntvang direct alle opdrachten en marktontwikkelingen in je mailbox