Gemeente Zeist

Medewerker receptie / gastheer -vrouw & snelbalie

Gemeente Zeist

De opdrachtĀ­omschrijving

Organisatie
De gemeente Zeist is een moderne werkgever met medewerkers die betrokken en vooral zichzelf zijn. We werken op basis van onze kernwaarden ‘vertrouwen, kracht en nabijheid’. De werksfeer is open en prettig. Met zo’n 400 collega’s werken we voor en met ongeveer 60.000 inwoners. Daardoor is het niet te massaal, zijn de lijnen kort en de mogelijkheden groot. Onze cultuur is informeel, onze werkwijze integraal en interactief. Ontwikkeling is voortdurend vereist en belangrijk: als organisatie weten wat er in de samenleving speelt en daar flexibel op inspelen.

Als medewerker van de gemeente Zeist voel je je echt betrokken bij Zeist en haar inwoners. Er is veel te doen om onze gemeente nu en in de toekomst voor iedereen aantrekkelijk te houden. Samen met je collega’s werk je er continu aan om dat voor elkaar te krijgen. We staan met onze organisatie voor de uitdaging om de dienstverlening aan de inwoners, bedrijven en instanties van Zeist te blijven verbeteren. Dat doen we samen en daarbij richten we ons op onze klant. Sterker nog, we vertrekken vanuit de klant. In onze organisatie vormen we op een eigentijdse manier de schakel tussen politiek en burger.

Team
Het team Publiekszaken bestaat uit ruim 40 medewerkers verdeeld over Burgerzaken, het Klantcontactcentrum en receptie. We verwachten best veel van je, maar dat doe je uiteraard niet alleen! Je komt te werken in een leuk en gedreven team dat volop in ontwikkeling is en waarin je mag bouwen. Samen met je collega’s werken we aan de doorontwikkeling van onze dienstverlening waarbij verbinding maken en vertrekken vanuit de ander altijd centraal staat. 

Opdracht
In deze baan is geen dag hetzelfde! Jij bent het visitekaartje van de gemeente Zeist en daarmee het eerste aanspreekpunt voor bezoekers aan ons gemeentehuis. Je ontvangt bezoekers aan de balie, geeft informatie en verwijst zo nodig door. Dankzij jou voelt iedereen zich welkom in ons gemeentehuis, want jij zorgt er voor dat alle bezoekers gezien worden. Je bent gastheer/-vrouw bij ceremonies rondom huwelijken, bij vergaderingen met externen en natuurlijk bij de vergaderingen van de gemeenteraad. Hierbij zorg je dat vergaderruimtes door jouw oog voor detail er pico bello uitzien en altijd klaar voor direct gebruik staan. Ook ben je inzetbaar voor licht administratief werk aan onze snelbalie voor het afhalen van paspoorten, rijbewijzen, kraskaarten, etc. 

  • Je werkt en denkt op MBO-niveau (een diploma middelbare hotelschool is een pre) en je hebt ruime ervaring in een soortgelijke functie; 
  • Een collega met pit die van aanpakken weet; jij ziet het werk en de losse eindjes liggen, bij ons mag je je handen uit de mouwen steken!  
  • Je hebt het certificaat Sociale Hygiëne (het schenken van alcohol behoort soms tot je taken);
  • Uiteraard ben je representatief en een kei in samenwerken en communiceren;  
  • Je hebt een gezonde dosis mensenkennis en houdt van het sociale contact met de inwoners; 
  • Flexibiliteit in werkdagen is een vereiste en ’s avonds werken is voor jou geen probleem.

Competenties

  • Flexibel;
  • Luisteren;
  • Klantgerichtheid;
  • Samenwerken;
  • Kwaliteitsgerichtheid;
  • Resultaatgerichtheid;
  • Initiatiefrijk.

De Eisen

  • 1. Een afgeronde opleiding op minimaal mbo niveau 3;
  • 2. Aantoonbare werkervaring als gastheer / gastvrouw / receptie / kcc medewerker;
  • 3. Aantoonbare werkervaring binnen een gemeente;
  • 4. Aantoonbaar beschikbaar om in avonduren te werken afhankelijk van de vergaderingen in de avond;
  • 5. Aantoonbaar in bezit van het certificaat Sociale HygiĆ«ne.
  • 12. De gesprekken bij de gemeente zijn gepland op dinsdag 22 oktober 2024.

De Wensen

  • 6. Minimaal 1 jaar aantoonbare werkervaring in een callcenteromgeving binnen de (semi-) overheid in de afgelopen 3 jaar (30 punten);
  • 7. Minimaal 2 jaar aantoonbare werkervaring als medewerker receptie / gastheer -vrouw bij een gemeente (25punten);
  • 8. Een afgeronde opleiding middelbare Hotelschool (10 punten);
  • 10. Aantoonbare werkervaring met Excellent of ander zaaksysteem (5 punten);
  • 11. Aantoonbare werkervaring met GoBright (5 punten);
  • 9. Een door de kandidaat zelf geschreven motivatie toegeschreven op deze opdracht (15 punten);

Interesse in deze opdracht?

Zo werkt onze dienstverlening

Deze opdracht is gesloten, reageren is helaas niet meer mogelijk

Gesloten

Mis geen kans, word gratis lid

Ontvang direct alle opdrachten en marktontwikkelingen in je mailbox