Gemeente Zeist
geen max tarief
Utrecht
28 uur per week
16 oktober 2024
16 april 2025
Organisatie
De gemeente Zeist is een moderne werkgever met medewerkers die betrokken en vooral zichzelf zijn. We werken op basis van onze kernwaarden ‘vertrouwen, kracht en nabijheid’. De werksfeer is open en prettig. Met zo’n 400 collega’s werken we voor en met ongeveer 60.000 inwoners. Daardoor is het niet te massaal, zijn de lijnen kort en de mogelijkheden groot. Onze cultuur is informeel, onze werkwijze integraal en interactief. Ontwikkeling is voortdurend vereist en belangrijk: als organisatie weten wat er in de samenleving speelt en daar flexibel op inspelen.
Als medewerker van de gemeente Zeist voel je je echt betrokken bij Zeist en haar inwoners. Er is veel te doen om onze gemeente nu en in de toekomst voor iedereen aantrekkelijk te houden. Samen met je collega’s werk je er continu aan om dat voor elkaar te krijgen. We staan met onze organisatie voor de uitdaging om de dienstverlening aan de inwoners, bedrijven en instanties van Zeist te blijven verbeteren. Dat doen we samen en daarbij richten we ons op onze klant. Sterker nog, we vertrekken vanuit de klant. In onze organisatie vormen we op een eigentijdse manier de schakel tussen politiek en burger.
Team
Het team Publiekszaken bestaat uit ruim 40 medewerkers verdeeld over Burgerzaken, het Klantcontactcentrum en receptie. We verwachten best veel van je, maar dat doe je uiteraard niet alleen! Je komt te werken in een leuk en gedreven team dat volop in ontwikkeling is en waarin je mag bouwen. Samen met je collega’s werken we aan de doorontwikkeling van onze dienstverlening waarbij verbinding maken en vertrekken vanuit de ander altijd centraal staat.
Opdracht
In deze baan is geen dag hetzelfde! Jij bent het visitekaartje van de gemeente Zeist en daarmee het eerste aanspreekpunt voor bezoekers aan ons gemeentehuis. Je ontvangt bezoekers aan de balie, geeft informatie en verwijst zo nodig door. Dankzij jou voelt iedereen zich welkom in ons gemeentehuis, want jij zorgt er voor dat alle bezoekers gezien worden. Je bent gastheer/-vrouw bij ceremonies rondom huwelijken, bij vergaderingen met externen en natuurlijk bij de vergaderingen van de gemeenteraad. Hierbij zorg je dat vergaderruimtes door jouw oog voor detail er pico bello uitzien en altijd klaar voor direct gebruik staan. Ook ben je inzetbaar voor licht administratief werk aan onze snelbalie voor het afhalen van paspoorten, rijbewijzen, kraskaarten, etc.
Competenties
Zo werkt onze dienstverlening
Ontvang direct alle opdrachten en marktontwikkelingen in je mailbox