Gemeente Veldhoven

Medewerker publiekszaken

Gemeente Veldhoven

De opdracht­omschrijving

Dit ga je doen:

  • Je behandelt aanvragen reisdocumenten en rijbewijzen;
  • Je verstrekt vluchtelingen en vreemdelingendocumenten
  • Je verstrekt gegevens uit de basisregistratie en burgerlijke stand;
  • Je handelt aanvragen die via het digitaal loket binnenkomen af
  • Je behandelt terugbelverzoeken
  • Je verstrekt en vervangt parkeerkaarten en afvalpassen
  • Je draagt bij aan het digitaliseren en ontwikkelen van werkprocessen

Kandidaatomschrijving

Iemand die het proces (deels) beheerst, weinig sturing nodig heeft en zelfstandig kan werken.
Een teamplayer die beschikt over ervaring, sociale vaardigheden en communicatief goed is.
Dienstverlening staat centraal we denken in mogelijkheden en helpen onze inwoners zoals we zelf geholpen willen worden.


Gewenste competenties: Flexibiliteit, klantgerichtheid, behulpzaam, zelfstandig.


Interviewplanning

De interviews vinden begin april plaats.

Toelichting op rooster

Aantal uren per week: 32 a 36 uur
maandag/dinsdag(avond)/woensdag/donderdag/vrijdag

De Eisen

  • VOG Inzet alleen na overleg van een geldige Verklaring Omtrent Gedrag.

De Wensen

  • Opleidingsniveau Gewenst opleidingsniveau: (MBO/HBO)
  • Werkervaring 2 jaar werkervaring Medewerker Burgerzaken frontoffice
  • Interview Bij deze opdracht worden na de eerste selectieronde met een aantal partijen interviews afgenomen. Deze wegen mee in de uiteindelijke beoordeling. Deze interviews worden beoordeeld volgens de hieronder aangegeven criteria. In de gesprekken zal nadrukkelijk stil gestaan worden bij de match met de opdracht en het team.

Interesse in deze opdracht?

Zo werkt onze dienstverlening

Deze opdracht is gesloten, reageren is helaas niet meer mogelijk

Gesloten

Mis geen kans, word gratis lid

Ontvang direct alle opdrachten en marktontwikkelingen in je mailbox