gemeente Katwijk
max €68 per uur
Zuid-Holland
36 uur per week
15 januari 2025
14 juli 2025
De kandidaat heeft de taak om poststukken en archieven doeltreffend te beheren en te organiseren. Als medewerker post- en archiefzaken speelt deze persoon een cruciale rol in het optimaliseren van de gemeentelijke administratie. Hun verantwoordelijkheid omvat het waarborgen van eenvoudige toegang tot essentiële informatie en het gestructureerd beheren van documenten. Hierdoor wordt een efficiënt functioneren van de administratieve processen binnen de gemeente mogelijk gemaakt.
Verantwoordelijkheden
De kandidaat is inzetbaar vanaf 15 januari 2025 tot en met 14 juli 2025 voor 36 uur per week. De inhuuropdracht kan optioneel worden verlengd met de duur van maximaal 6 maanden. De startdatum is onder voorbehoud van een tijdige afronding van de Offerteprocedure. Dit kan ook betekenen dat de start- en einddatum van de opdracht zal moeten worden opgeschoven. Aan de vermelde startdatum in de Offerteaanvraag kunnen zodoende geen rechten worden ontleend.
Zo werkt onze dienstverlening
Ontvang direct alle opdrachten en marktontwikkelingen in je mailbox