Gemeente Altena

Medewerker P&O

Gemeente Altena

De opdracht­omschrijving

Wat ga je doen?
Je bent verantwoordelijk voor de administratieve (AFAS) en organisatorische kant van de P&O-processen in- door- en uitstroom. Je ondersteunt 2 adviseurs P&O die samen verantwoordelijk zijn voor het Bestuurlijk domein.
Je zorgt voor een effectieve, efficiënte, correcte- en volledige personeelsadministratie.

  • Afhankelijk van de behoefte van het management stel je managementrapportages samen.
  • Je zorgt voor de digitale informatievoorziening voor de medewerkers en helpt medewerkers bij hun vragen over arbeidsvoorwaardelijke of personele regelingen.
  • Je levert een bijdrage aan de werving en selectie van inhuurkrachten (vacature plaatsen, kandidaten uitnodigen en aannemen).
  • Je bent verantwoordelijk voor benodigde aanpassingen van het personeelsinformatiesysteem AFAS wanneer de processen niet goed lopen. Je hebt hierover contact met een externe partij die de werkzaamheden uitvoert.
  • Je neemt deel aan organisatie brede P&O-projecten die op de ontwikkelagenda van de gemeente Altena staan.

 
Hoe ziet je dag eruit?
Je begint je werkdag met een gezamenlijke dagstart en een check van de gezamenlijke mailbox. Hierna ga je vanuit het medewerkersportaal Insite verder met mutatie workflows die zijn binnen gekomen. Vervolgens zet je een inhuuropdracht uit voor een nieuwe tijdelijke collega. Vandaag neem je in het kader van vitaliteit de tijd om tijdens de lunchpauze een rondje te wandelen. In de middag heb je een wekelijks overleg met 1 van je adviseurs. Jullie bespreken de stand van zaken betreffende de afdelingen en de daaruit voortvloeiende werkzaamheden. Ze vraagt je tevens met spoed een overzichtje te maken van de leeftijdsopbouw van de medewerkers in de organisatie. De personeelsinformatie haal je uit het systeem AFAS. Je sluit je dag af met het op een rijtje zetten van je prioriteiten voor de volgende dag en met een voldaan gevoel ga je naar huis!

Wat breng je mee?

  • Je hebt een relevante opleiding op mbo+ niveau, bij voorkeur in de richting van HRM;
  • Ervaring met personeels- en salarissysteem AFAS/Profit is een pré;
  • Je hebt relevante werkervaring en kennis op het gebied van arbeidsrecht/CAO;
  • Je bent communicatief vaardig in woord en geschrift, waarbij je zaken concreet weet te maken;
  • Je gaat pro-actief en zelfstandig op zoek naar antwoorden en oplossingen;
  • Je bent klantgericht en integriteit vind je erg belangrijk;
  • Je bent iemand die graag gestructureerd werkt en bent handig met digitale systemen;
  • Je bent resultaatgericht.


Wat bieden wij jou?
Je komt te werken in een team van 15 ambitieuze collega’s die in verbinding met elkaar en de organisatie werken aan professionalisering. Binnen het team is ruimte voor initiatief en de mogelijkheid om verbeterslagen te maken. Er is een  open en flexibele werkomgeving met deels mogelijkheden om vanuit huis te werken.

De Eisen

  • Kandidaat is beschikbaar voor 30 tot 36 uur per week zoals in de aanvraag wordt aangegeven.KlantGewijzigd
  • Kandidaat is in staat in de week van 18 september 2023 te starten met de opdracht.KlantGewijzigd
  • Kandidaat heeft een afgeronde opleiding op minimaal MBO+ niveau. Dit moet blijken uit het CV.KlantGewijzigd
  • Kandidaat beschikt over 1 of over meer referenties.Klant
  • Uurtarief kandidaat is niet hoger dan maximum tarief?Klant
  • Kandidaat heeft recente ervaring als medewerker P&O/HRM. Dit moet blijken uit het CV.

De Wensen

  • Kandidaat is handig met digitale systemen. Dit moet blijken uit het CV.
  • Kandidaat is beschikbaar voor een sollicitatiegesprek op dinsdag 29 augustus tussen 13.00 en 17.00 uur.
  • Kandidaat heeft recente ervaring opgedaan met het werken als medewerker P&O bij een gemeentelijke organisatie. Dit moet blijken uit het CV.
  • Kandidaat heeft recente ervaring (korter dan 3 jaar) met AFAS opgedaan. Dit moet blijken uit het CV.
  • Kandidaat heeft ervaring met het uitvoeren van P&O projecten. Dit moet blijken uit het CV.
  • Kandidaat past binnen het team. Dit moet blijken uit het gesprek.
  • Kandidaat beschikt over uitstekende communicatieve vaardigheden en kan op verschillende niveaus communiceren. Zowel mondeling als schriftelijk. Dit moet blijken uit het gesprek.

Interesse in deze opdracht?

Zo werkt onze dienstverlening

Deze opdracht is gesloten, reageren is helaas niet meer mogelijk

Gesloten

Mis geen kans, word gratis lid

Ontvang direct alle opdrachten en marktontwikkelingen in je mailbox