gemeente Noardeast-Fryslan

Medewerker P&O

gemeente Noardeast-Fryslan

De opdracht­omschrijving

 

Noardeast-Fryslân, een gemeente met karakter

Gastvrijheid, zorg voor elkaar, openheid en trots. Daar staan wij voor. Het liefst doen wij de dingen samen en persoonlijk. We zijn niet van de woorden, maar van het doen. Echte vakmensen en doorzetters. Trots op onze Fryske taal en cultuur. Wij leggen als overheidsorganisatie de lat hoog als het gaat om betrouwbaarheid, integriteit en professionaliteit.

“Wij zijn een organisatie waar mensen graag werken, we worden zowel intern als extern gezien als aantrekkelijk werkgever” (Besturings- en organisatiefilosofie).

Cluster Yntern Advys en Stipe (YAenS)

Je gaat onderdeel uitmaken van het cluster YAenS. Dit cluster bestaat uit de eenheden Stipe, Administraasje en Belestingen, Finansjeel Belied, Kommunikaasje, Sekretariaat Bestjoer en PenO, Juridyske Saken en Ynkeap. Als cluster willen wij een betrouwbare partner en kritische vriend zijn. Vanuit onze rol maken we het mogelijk dat de opgaven van Noardeast-Fryslân en Dantumadiel samen persoonlijk en in de buurt gerealiseerd worden.

P&O bestaat uit P&O-advies, Arbo en de personeels- en salarisadministratie. Voor ons team zoeken wij een creatieve en enthousiaste medewerker P&O.  De personeelsadministratie (totaal 2fte) is werkzaam binnen P&O. Zij werken samen met de salarisadministratie, P&O-adviseurs en Arbo.



De taken

De functie van medewerker P&O omvat de onderstaande hoofdtaken:

  • voert de personeelsadministratie uit;
  • handelt vragen en verzoeken af conform wet- en regelgeving;
  • controleert verwerkte mutaties (vier-ogen principe);
  • draagt zorg voor de instroom-doorstroom-uitstroom;
  • geeft voorlichting en verstrekt informatie aan medewerkers en leidinggevenden;
  • ondersteunt bij de implementatie van AFAS (w.o. personeelsdossiers).

Welke kwaliteiten neem je mee voor deze functie?       
Het allerbelangrijkste voor jou als medewerker P&O is zorgvuldigheid en een dienstverlenend karakter. Je bent benaderbaar voor anderen en heb je oog voor jouw omgeving. Ook vind je het leuk om een bijdrage te leveren aan het optimaliseren en digitaliseren van werkprocessen.

Je beschikt over een relevante afgeronde opleiding op minimaal MBO-4 niveau en relevante werkervaring. Daarnaast heb je een goede kennis van de gemeentelijke rechtspositie en ben je vaardig met het werken van applicaties. Uiteraard heb je affiniteit met wet- en regelgeving. Wanneer je al kunt werken met AFAS Profit is dat een pré. Je kunt zowel in teamverband als zelfstandig je weg goed vinden, stelt de juiste prioriteiten en communiceert daar helder over.

 

Deze inhuuropdracht verloopt via een aanbesteding. De opdrachtgever heeft eisen en wensen opgegeven. Aan de eisen moet je voldoen om kans te maken. Op de wensen kun je punten scoren.

De Eisen

  • De kandidaat is inzetbaar vanaf 1 september 2023 tot en met 31 december 2023 voor 20 uur per week. De inhuuropdracht kan optioneel worden verlengd. De startdatum is onder voorbehoud van een tijdige afronding van de Offerteprocedure. Dit kan ook betekenen dat de startdatum van de opdracht zal moeten worden opgeschoven. Aan de vermelde startdatum in de Offerteaanvraag kunnen zodoende geen rechten worden ontleend.
  • 2 relevante referenties, die de volgende gegevens bevatten: naam referent, functie, organisatie, e-mailadres en/of telefoonnummer.
  • De functie van medewerker P&O omvat de onderstaande hoofdtaken: • voert de personeelsadministratie uit; • handelt vragen en verzoeken af conform wet- en regelgeving; • controleert verwerkte mutaties (vier-ogen principe); • draagt zorg voor de instroom-doorstroom-uitstroom; • geeft voorlichting en verstrekt informatie aan medewerkers en leidinggevenden; • ondersteunt bij de implementatie van AFAS (w.o. personeelsdossiers).
  • Je beschikt over een relevante afgeronde opleiding op minimaal MBO-4 niveau en relevante werkervaring.

De Wensen

  • Je beschikt over een relevante afgeronde opleiding op minimaal MBO-4 niveau en relevante werkervaring.
  • Je hebt ervaring met de onderstaande hoofdtaken: • voert de personeelsadministratie uit; • handelt vragen en verzoeken af conform wet- en regelgeving; • controleert verwerkte mutaties (vier-ogen principe); • draagt zorg voor de instroom-doorstroom-uitstroom; • geeft voorlichting en verstrekt informatie aan medewerkers en leidinggevenden; • ondersteunt bij de implementatie van AFAS (w.o. personeelsdossiers).
  • Welke kwaliteiten neem je mee voor deze functie? Het allerbelangrijkste voor jou als medewerker P&O is zorgvuldigheid en een dienstverlenend karakter. Je bent benaderbaar voor anderen en heb je oog voor jouw omgeving. Ook vind je het leuk om een bijdrage te leveren aan het optimaliseren en digitaliseren van werkprocessen. Je beschikt over een relevante afgeronde opleiding op minimaal MBO-4 niveau en relevante werkervaring. Daarnaast heb je een goede kennis van de gemeentelijke rechtspositie en ben je vaardig met het werken van applicaties. Uiteraard heb je affiniteit met wet- en regelgeving. Wanneer je al kunt werken met AFAS Profit is dat een pré. Je kunt zowel in teamverband als zelfstandig je weg goed vinden, stelt de juiste prioriteiten en communiceert daar helder over. Je hebt een positieve houding ten opzichte van het Fries.

Interesse in deze opdracht?

Zo werkt onze dienstverlening

Deze opdracht is gesloten, reageren is helaas niet meer mogelijk

Gesloten

Mis geen kans, word gratis lid

Ontvang direct alle opdrachten en marktontwikkelingen in je mailbox