medewerker Klant Contact Centrum (Burgerzaken)
36 uur per week
Het Klant Contact Centrum (KCC) geeft uitvoering aan een belangrijk deel van de dienstverlening van de gemeente aan burgers, bedrijven en bezoekers. Het KCC is verantwoordelijk voor het servicecentrum, burgerzaken (balie en backoffice), het omgevingsloket en de digitale dienstverlening. De dienstverlening burgerzaken is gebaseerd op uitvoering van wettelijke taken en is ingedeeld in twee productgroepen BRP en Identiteit/burgerlijke stand.
Wat ga je doen?
- Je bent als KCC medewerker hét visitekaartje van onze gemeente. Dienstverlening en service bieden is je tweede natuur.
- Je levert aan de balie producten en diensten aan inwoners (reisdocumenten, rijbewijzen, uittreksels etc) en handelt in de backoffice zaken af die binnenkomen via ons zaaksysteem (KCS).
- Je hebt kennis van de basisregistratie personen en kan de volgende mutaties uitvoeren (verhuizingen, emigraties, 1e vestigingen en her-vestigingen). Zowel aan de balie als in de backoffice. Want ook het verwerken van de digitale aangiften, het afhandelen van het berichtenverkeer, het uitvoeren van de procedure adresonderzoek en briefadres behoren tot je taken.
- Natuurlijk ben je ook bekend met de andere wetgeving die bij burgerzaken van toepassing is.
- Je bewaakt de wettelijke afhandelingstermijnen en werkt volgens de afgesproken servicenormen.
- Je werkt nauwkeurig, doelgericht en planmatig.
- Je weet als kwaliteitsbewaker van de basisregistratie personen identiteits- en adresfraude zoveel als mogelijk te voorkomen.
- Integriteit, privacy- en risicobewust zijn vanzelfsprekende termen voor jou.
Wat breng je mee?
- Uitstekende mondelinge, digitale en schriftelijke (communicatieve) vaardigheden.
- Goede sociale, dienstverlenende en samenwerkende vaardigheden.
- Oplossingsgericht vermogen. Je denkt in kansen en uitdagingen, in plaats van problemen en beperkingen en laat dit zien in je dagelijks gedrag.
- Kwaliteitsgerichtheid. Je voelt grote verantwoordelijkheid voor de kwaliteit van het werk en neemt initiatief in verbetervoorstellen.
- Flexibiliteit. Je kan makkelijk omgaan met veranderende omstandigheden in de werkomgeving.