gemeente Schiedam

Medewerker Klant Contact Centrum Burgerzaken

gemeente Schiedam

De opdracht­omschrijving

Medewerker Klant Contact Centrum (Burgerzaken)
36 uur per week

Het Klant Contact Centrum (KCC) geeft uitvoering aan een belangrijk deel van de dienstverlening van de gemeente aan burgers, bedrijven en bezoekers. Het KCC is verantwoordelijk voor het servicecentrum, burgerzaken (balie en backoffice), het omgevingsloket en de digitale dienstverlening. De dienstverlening burgerzaken is gebaseerd op uitvoering van wettelijke taken en is ingedeeld in twee productgroepen. Deze opdracht is specifiek voor de productgroep burgerlijke stand, nationaliteit en identiteit.

Wat ga je doen?

  • Je bent als KCC medewerker hét visitekaartje van onze gemeente. Dienstverlening en service bieden is je tweede natuur.
  • Je levert aan de balie producten en diensten aan inwoners en handelt zaken af die binnenkomen via ons zaaksysteem (KCS).
  • Je hebt specifieke kennis van de Burgerlijke Stand en de nationaliteitswetgeving. Je bent ook bekend met de Paspoortwet, Rijbewijswetgeving en de basisregistratie personen.
  • Je behandelt aanvragen en dossiers adresonderzoeken en handelt deze af volgens de vastgestelde procedures 
  • Je bewaakt de wettelijke afhandelingstermijnen en werkt volgens de afgesproken servicenormen.
  • Je werkt nauwkeurig, doelgericht en planmatig.
  • Je weet als kwaliteitsbewaker van de basisregistratie personen identiteits- en adresfraude zoveel als mogelijk te voorkomen.
  • Integriteit, privacy- en risicobewust zijn vanzelfsprekende termen voor jou.


Wat breng je mee?

  • MBO niveau,  eventueel aangevuld met de kennismodule Identiteit & identiteitsdocumenten (M1A) en brondocumenten (M1B)
  • Aantoonbare en recente ervaring in de burgerzaken/burgerlijke stand dienstverlening (minimaal een jaar)
  • Uitstekende mondelinge, digitale  en schriftelijke (communicatieve) vaardigheden.
  • Goede sociale, dienstverlenende en samenwerkende vaardigheden.
  • Oplossingsgericht vermogen. Je denkt in kansen en uitdagingen, in plaats van problemen en beperkingen en laat dit zien in je dagelijks gedrag.
  • Kwaliteitsgerichtheid. Je voelt grote verantwoordelijkheid voor de kwaliteit van het werk en neemt initiatief in verbetervoorstellen.
  • Flexibiliteit. Je kan makkelijk omgaan met veranderende omstandigheden in de werkomgeving.  
  • Ervaring met Key2burgerzaken, key2betalen, Timeblockr en Exxellence Klant Contact Systeem is een pré 

De Eisen

  • 2 relevante referenties, die de volgende gegevens bevatten: naam referent, functie, organisatie, e-mailadres en/of telefoonnummer.
  • Het betreft tijdelijke invulling van een reguliere functie bij de gemeente. De opdracht leent zich daarom niet voor invulling op zzp-basis. Eventueel geïnteresseerde zzp'ers kunnen zich op detacheringsbasis ( = met loonuitbetaling) laten aanbieden door een bureau. Doorleenconstructies zijn nadrukkelijk niet toegestaan. Indien blijkt dat dit criterium niet naar waarheid is ingevuld wordt de opdracht per direct beëindigd.KeuzemogelijkhedenJa, kandidaat is in loondienst aangeboden (0 Punten)Nee, kandidaat is niet in loondienst aangeboden (0 Punten)

De Wensen

  • Minimaal 1 jaar ervaring met genoemde werkzaamheden: frontoffice documentafgifte, basisregistratie personen en burgerlijke standKeuzemogelijkhedenJa (10 Punten)Nee (0 Punten)
  • Module Identiteit en identiteitsdocumenten (M1A) en brondocumenten (M1B)KeuzemogelijkhedenBeide (6 Punten)Eén van beide (4 Punten)Geen van beide (2 Punten)
  • Het cv is voorzien van referenties (inclusief contactgegevens)KeuzemogelijkhedenReferenties aanwezig (1 Punten)Referenties op aanvraag leverbaar (2 Punten)Geen referenties (0 Punten)
  • Duurzaamheid: In het cv is kort beschreven in welke mate en hoe uw bedrijf of uw kandidaat aan duurzaamheid doetKeuzemogelijkhedenJa (1 Punten)Nee (0 Punten)
  • De kandidaat beschikt over onderstaande competenties. Dit zal worden getoetst in een persoonlijk gesprek. - klantgerichtheid - flexibiliteit - nauwkeurigheid (kan heel secuur werken) - samenwerkingsgericht - oplossingsgericht - digitaal vaardig
  • De kandidaat is per direct beschikbaarKeuzemogelijkhedenJa (5 Punten)Nee (0 Punten)
  • Systeemkennis Key2burgerzaken, key2betalen, Timeblockr, Exxellence Klant Contact SysteemKeuzemogelijkhedenAlle 4 (10 Punten)3 van de 4 (8 Punten)2 van de 4 (6 Punten)1 van de 4 (4 Punten)Geen van de 4 (0 Punten)

Interesse in deze opdracht?

Zo werkt onze dienstverlening

Deze opdracht is gesloten, reageren is helaas niet meer mogelijk

Gesloten

Mis geen kans, word gratis lid

Ontvang direct alle opdrachten en marktontwikkelingen in je mailbox