Gemeente Ooststellingwerf

Medewerker interne controle /financiën

Gemeente Ooststellingwerf

De opdracht­omschrijving

Opdrschtomschrijving

Binnen de gemeente Ooststellingwerf hebben we soms behoefte aan een expert op het gebied van de gemeentelijke financiën en interne controle. In de periode eind augustus t/m december zoeken we iemand die samen met onze eigen VIC-medewerker de interne controle kan uitvoeren.

We willen een stevige gesprekspartner en adviseur die naast zijn inhoudelijke vakkennis klanten kan meenemen in het effectiever en efficiënter maken van de organisatie. Wij zoeken iemand die zijn of haar mannetje staat in gesprekken met bestuur, directie en management. Iemand die houdt van verandering en dynamiek, maar ook rust en structuur brengt. En die weet hoe het is om in een krachtenveld van omgeving,(politiek) bestuur en organisatie te opereren. Een enthousiaste persoonlijkheid die stevig met twee benen op de grond staat. Werksfeer en samenwerking vinden we heel belangrijk.

Verantwoordelijkheden

  • Je bent een natuurlijke sparringpartner van een aantal organisatieonderdelen / teams.
  • Je voert een aantal onderdelen uit van de interne controle.


De kandidaat is inzetbaar vanaf 25 augustus 2025 tot en met 31 december 2025 voor 4 uur per week.De inhuuropdracht kan optioneel worden verlengd. De startdatum is onder voorbehoud van een tijdige afronding van de Offerteprocedure. Dit kan ook betekenen dat de startdatum van de opdracht zal moeten worden opgeschoven. Aan de vermelde startdatum in de Offerteaanvraag kunnen zodoende geen rechten worden ontleend.

Deze inhuuropdracht verloopt via een aanbesteding. De opdrachtgever heeft eisen en wensen opgegeven. Aan de eisen moet je voldoen om kans te maken. Op de wensen kun je punten scoren.

De Eisen

  • De kandidaat is inzetbaar vanaf 25 augustus 2025 tot en met 31 december 2025 voor 4 uur per week.De inhuuropdracht kan optioneel worden verlengd. De startdatum is onder voorbehoud van een tijdige afronding van de Offerteprocedure. Dit kan ook betekenen dat de startdatum van de opdracht zal moeten worden opgeschoven. Aan de vermelde startdatum in de Offerteaanvraag kunnen zodoende geen rechten worden ontleend.
  • U voegt een cv van maximaal 5 pagina's A4 toe.
  • Minimaal 7 jaar werkervaring op het gebied van interne controle binnen meerdere gemeentes
  • HBO/WO niveau

De Wensen

  • Ruime aanvullende financiële en gemeentelijke opleidingen
  • Gemeentelijke ervaring met projectmatig werken
  • • Je hebt een positieve instelling, je bent communicatief vaardig en hebt een proactieve houding. • Je bent kritisch en denkt in oplossingen

Interesse in deze opdracht?

Zo werkt onze dienstverlening

Reageer direct

De opdracht sluit
11 augustus 2025 om 21:59
Je reactie ontvangen we graag minimaal 1 werkdag voor sluiting van de opdracht

Eventuele motivatie volgt in een latere fase

LET OP: Het door jou opgegeven uurtarief is all in, inclusief 10% fee Freep en exclusief BTW

Mis geen kans, word gratis lid

Ontvang direct alle opdrachten en marktontwikkelingen in je mailbox