Gemeente Meppel
geen max tarief
Utrecht
18 uur per week
01 september 2020
31 december 2021
Ben jij: oplossingsgericht en weet jij zaken goed te organiseren?
Dan zijn wij op zoek naar jou! In verband met tijdelijke detachering van de huidige medewerkster zoeken wij een tijdelijke (tot 1-1-2022). medewerker Inkoop en Contractbeheer (18 uur per week) Wat ga je doen? Je vormt een team met de inkoopadviseurs waarmee je gezamenlijk alle inkoop- en contractvragen beantwoordt en/of oppakt. Binnen dit team draag je zorg voor een goede uitvoering van inkoopactiviteiten en je creëert mogelijkheden ter verbetering van het inkoopproces en het contractbeheer waarbij kwaliteit en zorgvuldigheid voorop staan. Je hebt een ondersteunende, signalerende en toetsende rol, waarbij de volgende werkzaamheden onderdeel uitmaken van de functie: Wat zijn de werkzaamheden?
Wat breng je mee aan competenties, gedrag en vaardigheden? Je bent oplossingsgericht en goed in het organiseren en coördineren van activiteiten. Je houding is proactief, resultaatgericht, klantgericht en open, zowel naar je collega’s als naar partijen buiten de organisatie. Je beschikt over organisatiesensitiviteit en gevoel voor bestuurlijke verhoudingen. Verder kun je goed omgaan met weerstand en ben je in staat een interne klant te begeleiden en op operationeel niveau te adviseren. Je laat hierin niet zo maar los. Deze vacature is gelijktijdig uitgezet binnen onze mobiliteitsnetwerken en staat open voor medewerkers in dienst bij organisaties aangesloten bij deze netwerken. |
Zo werkt onze dienstverlening
Ontvang direct alle opdrachten en marktontwikkelingen in je mailbox