Dienst Noardwest Fryslân

Medewerker Inkomensadministratie

Dienst Noardwest Fryslân

De opdracht­omschrijving

Opdracht omschrijving

Dit verwachten we van de kandidaat 

Samen met je collega’s zorg je voor tijdige en juiste uitbetaling van uitkeringen. Je bent cijfermatig ingesteld en kunt accuraat werken. Je behoudt ook onder tijdsdruk overzicht en kunt prioriteren om doelstellingen te behalen. Je bent gericht op goede service, waarbij je rekening houdt met de behoeften en belangen van de ander, je bent integer. Je bent een collega met wie het prettig samenwerken is en je hebt een klantgerichte en resultaatgerichte werkhouding. Ook toon je initiatief.

Wat zijn de werkzaamheden

  • Je draagt zorg voor de financiële verwerking van de gegevens in de uitkerings-administratie, met name van de Participatiewet en de IOAW/IOAZ;
  • treedt in het financiële proces op als schakel: je ondersteunt klanten en werkgevers die financieel op De Dienst vertrouwen;
  • verwerkt Inkomstenformulieren en maakt herberekeningen;
  • verwerkt de mutaties en betalingen Leefgeld Oekraïne;
  • verwerkt verzoeken voor beslaglegging en IB-Signalen;
  • verstrekt uitbetalingen en voorschotten op uitkeringen, declaraties en overige uitgaven;
  • in het kader van de juistheid en volledigheid, voer je controles uit op de betalingsrun;
  • informeert klanten en collega’s over betalingen.

Deze inhuuropdracht verloopt via een aanbesteding. De opdrachtgever heeft eisen en wensen opgegeven. Aan de eisen moet je voldoen om kans te maken. Op de wensen kun je punten scoren.

De Eisen

  • De kandidaat is inzetbaar vanaf 1 mei tot en met 31 juli 2023 voor 24 - 36 uur per week. De inhuuropdracht kan optioneel worden verlengd. De startdatum is onder voorbehoud van een tijdige afronding van de Offerteprocedure. Dit kan ook betekenen dat de startdatum van de opdracht zal moeten worden opgeschoven. Aan de vermelde startdatum in de Offerteaanvraag kunnen zodoende geen rechten worden ontleend.
  • recente ruime werkervaring (3 tot 5 jaar) in een vergelijkbare functie
  • bij voorkeur een afgeronde Mbo-opleiding op financieel- en/of administratief gebied
  • ervaring met Suite4 Sociaal Domein, Suwi-net en DIS
  • relevante actuele kennis van sociale zekerheidswetgeving en belastingwetgeving
  • voor aanvang een op de functie afgestemde VOG kunnen overleggen
  • 2 relevante referenties, die de volgende gegevens bevatten: naam referent, functie, organisatie, e-mailadres en/of telefoonnummer.
  • vaardigheid in het verrichten van uitkerings- en/of loonadministratie
  • kennis op het gebied van de Participatiewet

De Wensen

  • een afgeronde Mbo-opleiding op financieel- en/of administratief gebied
  • recente ruime werkervaring (3 tot 5 jaar) in een vergelijkbare functie
  • ervaring met Suite4 Sociaal Domein, Suwi-net en DIS
  • vaardigheid in het verrichten van uitkerings- en/of loonadministratie

Interesse in deze opdracht?

Zo werkt onze dienstverlening

Deze opdracht is gesloten, reageren is helaas niet meer mogelijk

Gesloten

Mis geen kans, word gratis lid

Ontvang direct alle opdrachten en marktontwikkelingen in je mailbox