Gemeente Bergen op Zoom

Medewerker ICT Servicedesk

Gemeente Bergen op Zoom

De opdrachtomschrijving

Deze inhuuropdracht verloopt via een aanbesteding. De opdrachtgever heeft eisen en wensen opgegeven. Aan de eisen moet je voldoen om kans te maken. Op de wensen kun je punten scoren.

De Eisen

  • Afgeronde MBO opleiding bi voorkeur op ICT gebied. (Graag bewijs toevoegen aan CV)
  • 2 relevante referenties, die de volgende gegevens bevatten: naam referent, functie, organisatie, e-mailadres en/of telefoonnummer.
  • De aangeboden kandidaat heeft meer dan 2 jaar aantoonbare ervaring met ict servicedesk taken. (Graag bewijs toevoegen aan CV)
  • De aangeboden kandidaat is bereid om 3 dagen van de werkweek op de standplaats (stadskantoor) te Bergen op Zoom te werken. (Graag duidelijk aangeven in CV)

De Wensen

  • De aangeboden kandidaat heeft recente aantoonbare kennis en ervaring als medewerker ICT servicedesk in een kantoororganisatie. Middels concreet voorbeeld duidelijk omschrijven in het CV.
  • De kandidaten met de hoogste score van de gunningscriteria kunnen uitgenodigd worden voor een gesprek. Tijdens dit gesprek wordt gekeken of het CV van de kandidaat aansluit op de door ons gestelde criteria voor deze vacature. (0 Punten)
  • Uit het gesprek blijkt (of wordt getoetst door bv casussen) of de in de vacature gevraagde competenties: klantgericht, representatief, stressbestendig (0 Punten)

Interesse in deze opdracht?

Zo werkt onze dienstverlening

Deze opdracht is gesloten, reageren is helaas niet meer mogelijk

Mis geen kans, word gratis lid

Ontvang direct alle opdrachten en marktontwikkelingen in je mailbox

Gesloten