Gemeente Bergen op Zoom

Medewerker ICT Servicedesk

Gemeente Bergen op Zoom

De opdracht­omschrijving

Gemeente Bergen op Zoom
De stad Bergen op Zoom is een vestingstad, gelegen op de Brabantse Wal, op de overgang van land en zee, zand en klei, hoog en laag. Het is een compacte stad met een historische kern, omgeven door water, bos en heide. Het dorp Halsteren en de kernen Lepelstraat en Heimolen vormen samen de woonkernen in het landelijk gebied van de gemeente Bergen op Zoom. De unieke ligging tussen de mainports Rotterdam en Antwerpen en een rijke cultuurhistorie zijn de belangrijkste kenmerken van de gemeente. Bergen op Zoom kent een goede ontsluiting op de landelijke infrastructuur.

Over de gemeente Bergen op Zoom

Met 68.000 inwoners en ruim 650 medewerkers zijn we een middelgrote en slagvaardige gemeente. Samen werken we aan uitdagende maatschappelijke en organisatorische vraagstukken. Je krijgt bij ons alle ruimte om te werken aan waardevolle projecten voor onze inwoners. Bergen op Zoom gaat vooruit en samen krijgen we meer voor elkaar.

 

Dit is werken bij de afdeling Informatisering & Automatisering

De afdeling Informatisering & Automatisering ondersteunt en faciliteert de gemeente door het beschikbaar stellen van betrouwbare, bruikbare en toegankelijke informatievoorziening en advisering hierover. Onderdeel van de afdeling is de ICT Servicedesk die optreedt als eerste aanspreekpunt voor de gebruikers en de zorgt draagt voor het beheer van de werkplek.

 

Jij maakt echt het verschil!

  • je bent het 1e aanspreekpunt voor ICT gerelateerde vragen, informatieverzoeken, klachten en storingen.
  • Verwerkt binnenkomende meldingen uit de Topdesk applicatie;
  • Beantwoordt waar mogelijk zelf vragen, lost klachten en veelal standaardproblemen op (1e lijn;)
  • De intake van complexere ICT-problemen van eindgebruikers zet je door naar de specialist (2e lijn beheerders);
  • Bewaakt de voortgang van de meldingen en onderhoudt contact met de specialist en aanvrager;
  • Verzorgt beheer en uitgifte van mobile devices
  • Verzorgt het werkplek beheer

 

 

Wat breng je mee?

  • MBO+ werk- en denkniveau;
  • Minimaal 2 jaar ervaring met servicedesk taken
  • Uitgebreide kennis van Microsoft Windows 10, Microsoft Office365, Microsoft Edge;
  • Kennis van netwerken (pré)
  • Kennis van diverse randapparatuur zoals printers (pré)
  • Kennis van Microsoft Azure (pré)
  • Je bent klantgericht, behulpzaam, werkt zorgvuldig en stressbestendig

Deze inhuuropdracht verloopt via een aanbesteding. De opdrachtgever heeft eisen en wensen opgegeven. Aan de eisen moet je voldoen om kans te maken. Op de wensen kun je punten scoren.

De Eisen

  • Afgeronde MBO opleiding bi voorkeur op ICT gebied. (Graag bewijs toevoegen aan CV)
  • 2 relevante referenties, die de volgende gegevens bevatten: naam referent, functie, organisatie, e-mailadres en/of telefoonnummer.
  • De aangeboden kandidaat heeft meer dan 2 jaar aantoonbare ervaring met ict servicedesk taken. (Graag bewijs toevoegen aan CV)
  • De aangeboden kandidaat is bereid om 3 dagen van de werkweek op de standplaats (stadskantoor) te Bergen op Zoom te werken. (Graag duidelijk aangeven in CV)

De Wensen

  • De aangeboden kandidaat heeft recente aantoonbare kennis en ervaring als medewerker ICT servicedesk in een kantoororganisatie. Middels concreet voorbeeld duidelijk omschrijven in het CV.
  • De kandidaten met de hoogste score van de gunningscriteria kunnen uitgenodigd worden voor een gesprek. Tijdens dit gesprek wordt gekeken of het CV van de kandidaat aansluit op de door ons gestelde criteria voor deze vacature. (0 Punten)
  • Uit het gesprek blijkt (of wordt getoetst door bv casussen) of de in de vacature gevraagde competenties: klantgericht, representatief, stressbestendig (0 Punten)

Interesse in deze opdracht?

Zo werkt onze dienstverlening

Deze opdracht is gesloten, reageren is helaas niet meer mogelijk

Gesloten

Mis geen kans, word gratis lid

Ontvang direct alle opdrachten en marktontwikkelingen in je mailbox