Gemeente Lelystad
geen max tarief
Flevoland
36 uur per week
06 oktober 2021
31 december 2021
Team IMA levert ICT diensten aan de gemeentelijke organisatie met 800+ medewerkers. Het werkveld betreft werkplekken, telefonie en applicaties. ICT ServiceDesk (1e lijn) en ICT Beheer(2e lijn) vormen het hart van de ICT dienstverlening. Team IMA is een enthousiaste groep professionals met hart voor hun vak. Zij zijn verantwoordelijk voor het beheer van de totale ICT infrastructuur.
Een proactieve houding van alle medewerkers is voorwaarde voor succes. Team IMA brengt haar dienstverlening naar een hoger peil om excellent voorbereid te zijn voor de dienstverlening van de toekomst. Die dienstverlening kenmerkt zich met een stevig gepositioneerde en breed denkende helpdesk die een voorbeeld is voor professionele dienstverlening.
PROFIEL: Voor iedere ICT ServiceDesk medewerker geldt dat die: * voortdurend het visitekaartje van Team IMA dienstverlening wil zijn * de Nederlandse taal uitstekend beheerst en communicatief vaardig is in spraak en geschrift * in alle omstandigheden een professionele houding heeft * zicht inleeft in de melding van de klant * doorvraagt om de dieperliggende behoefte scherp te stellen * begrip heeft van het ICT landschap en de samenhang van de onderdelen doorziet * de mogelijkheden en onmogelijkheden van de dienstverlening snapt en daar soepel mee om te gaan in de dialoog met de klant * bevindingen helder schriftelijk vastlegt in een ‘ticket’ * kort en bondig verslag kan leggen, waarmee schriftelijke overdracht van zaken effectief verloopt * in teamverband kan werken * leergierig is * zich niet van de wijs laat brengen onder werkdruk; stressbestendig is * open staat voor constructieve kritiek en opbouwende kritiek levert aan collega’s
Team IMA dienstverlening is op ITIL gebaseerd. Meldingen komen bij ICT ServiceDesk ICT binnen via het ‘self service portaal’, email, telefonisch contact en inloop. ICT ServiceDesk maakt gebruik van TOPdesk. De ICT ServiceDesk medewerker wordt in zijn functioneren gesteund door collega ICT ServiceDesk coördinator (tevens Incident Manager), ServiceDesk medewerkers, technisch specialisten en de coördinator IT beheer.
KENNIS EN ERVARING * minimaal 2 jaar werkervaring als Helpdeskmedewerker * een afgeronde, ICT opleiding op MBO niveau 4 * analytisch vermogen * ervaring met gebruik van TOPdesk is een pré * gebruik van Citrix / VDI * gebruik van Microsoft Office 2010/2013/365 applicaties * kennis van mobiele apparatuur * kennis van ITIL * Kennis van Windows 7/10 * Kennis van Active Directory
Wij bieden een leuke klus met veelzijdig werk in de complexe en interessante ICT infrastructuur. Veel interne en externe contacten. Informele sfeer.
De functie wordt uitgevoerd op basis van een gezagsverhouding. Er is sprake van leiding en toezicht door de opdrachtgever.
Zo werkt onze dienstverlening
Ontvang direct alle opdrachten en marktontwikkelingen in je mailbox