Vitens N.V.

Medewerker hr service center

Vitens N.V.

De opdracht­omschrijving

Opdrachtomschrijving
Als medewerker HR Service Center ben je het eerste aanspreekpunt voor collega’s en leidinggevenden over HR-processen, systemen en regelingen. Je verwerkt HR-mutaties, beheert personeelsdossiers en draagt bij aan verbetering van processen en werkinstructies.

Werkzaamheden

  • Beantwoorden van HR-gerelateerde vragen (telefonisch en per mail)
  • Verwerken van mutaties in SAP SuccessFactors
  • Beheren van personeelsdossiers
  • Signaleren en uitwerken van verbetervoorstellen
  • Bijdragen aan professionalisering van het HRSC
  • Contact onderhouden met HR-teams, leidinggevenden en andere stakeholders

De Eisen

  • HBO werk- en denkniveau, bij voorkeur HR-opleiding
  • Enige ervaring met HR-processen en SAP SuccessFactors
  • Beschikbaar voor 28 tot 32 uur per week (hybride; minimaal 2 dagen per week op kantoor)

De Wensen

  • Accuraat en klantgericht
  • Proactief en meedenkend over procesverbetering

Interesse in deze opdracht?

Zo werkt onze dienstverlening

Reageer direct

De opdracht sluit
23 juli 2025 om 07:00
Je reactie ontvangen we graag minimaal 1 werkdag voor sluiting van de opdracht

Eventuele motivatie volgt in een latere fase

LET OP: Dit betreft een detacheringsopdracht. Het door jou opgegeven uurtarief is all in, inclusief 15% fee Freep en exclusief BTW

Mis geen kans, word gratis lid

Ontvang direct alle opdrachten en marktontwikkelingen in je mailbox