Gemeente Wijk bij Duurstede

Medewerker Griffie

Gemeente Wijk bij Duurstede

De opdracht­omschrijving

Organisatie
De gemeente Wijk bij Duurstede is met bijna 24.000 inwoners een kleinere gemeente maar we zijn ‘groot genoeg om klein te blijven’. Dat betekent ook keuzes maken. We doen niet alles, maar kiezen vooral bewust voor wat we wél doen. En we doen het samen. Met elkaar, in teams, in projecten, met ons bestuur en met collega’s in de regio. We doen ons werk in het midden van en mét de Wijkse samenleving. Er wordt ruimte gecreëerd voor meer verantwoordelijkheid en eigen initiatief. We zijn een ambitieuze informele organisatie met 140 professionele en betrokken medewerkers die volop kansen biedt om jouw kwaliteiten en talenten te benutten en ontwikkelen. Nieuwsgierig geworden? Meer info vind je op www.werkenbijgemeentewijkbijduurstede.nl en www.wijkbijduurstede.nl

Opdracht Griffie
De griffie bestaat uit de griffier, raadsadviseur en medewerker griffie. Momenteel loopt de werving- en selectie procedure voor de nieuwe griffier. Ook in het licht daarvan zijn we nu op zoek naar tijdelijke vervanging van de medewerker griffie die een nieuwe uitdaging heeft gevonden.

Wat ga je doen

  • Je verricht secretariële, administratieve, organisatorische en inhoudelijke werkzaamheden ten behoeve van de griffier, raadsadviseur, gemeenteraad en/of commissies.
  • Je beheert de agenda, verwerkt in- en uitgaande post/email/vragen.
  • Je organiseert vergaderingen, zorgt voor verslaglegging en presentielijsten en begeleidt de externe raadsnotulist. Je werkt agenda’s uit, verzameld vergaderstukken en verwerkt de raadsstukken.
  • Je verzorgt de communicatie t.b.v. de raad via o.a. social media.
  • Je bent vraagbaak voor de organisatie als het gaat om raadstukken in het zaaksysteem.

 Wie zoeken wij

  • MBO+ werk- en denkniveau met werkervaring bij de griffie.
  • Je vindt het leuk om de griffie en gemeenteraad zo goed mogelijk te ondersteunen en faciliteren.
  • Je werkt veelal zelfstandig, maar je voelt feilloos aan wat je collega’s van je nodig hebben. Je ben nauwkeurig, flexibel, stressbestendig en sociaal, denkt in kansen/mogelijkheden en oplossingen.
  • Je kunt jezelf goed uitdrukken, zowel mondeling als schriftelijk.
  • Je beheerst het volledige MS Office pakket en je bent bij voorkeur bekend met Zaaksysteem en Notubiz.

Competenties

  • je bent een zelfstandig, maar kan ook goed samenwerken;
  • je bent communicatief vaardig in geschrift en taal;
  • je bent nauwkeurig;
  • je bent flexibel;
  • je bent stressbestendig;
  • je bent sociaal;
  • je denkt in mogelijkheden/kansen/oplossingen.

 

Deze inhuuropdracht verloopt via een aanbesteding. De opdrachtgever heeft eisen en wensen opgegeven. Aan de eisen moet je voldoen om kans te maken. Op de wensen kun je punten scoren.

De Eisen

  • 2 relevante referenties, die de volgende gegevens bevatten: naam referent, functie, organisatie, e-mailadres en/of telefoonnummer.
  • Een afgeronde opleiding op minimaal MBO niveau;
  • Aantoonbare werkervaring bij griffie.

De Wensen

  • Minimaal 2 jaar aantoonbare werkervaring bij een griffie, in de afgelopen 5 jaar;
  • Minimaal 2 jaar aantoonbare werkervaring in de afgelopen 4 jaar bij overheidsinstantie;
  • Aantoonbare werkervaring met secretariële, administratieve, organisatorische werkzaamheden;
  • Aantoonbare werkervaring met uitvoerende communicatiewerkzaamheden.

Interesse in deze opdracht?

Zo werkt onze dienstverlening

Deze opdracht is gesloten, reageren is helaas niet meer mogelijk

Gesloten

Mis geen kans, word gratis lid

Ontvang direct alle opdrachten en marktontwikkelingen in je mailbox