Werkorganisatie CGM

Medewerker frontoffice HRM

Werkorganisatie CGM

De opdracht­omschrijving

 

Samen met 2 andere Frontoffice medewerkers HRM ben je het eerste aanspreekpunt voor medewerkers, managers en teamleiders. Je ondersteunt de salarisadministrateur en verwerkt salaris- en personeelsmutaties. Tevens zorg je ervoor dat de HR processen op een goede manier worden ingericht en bijgehouden. Het opstellen van eenvoudige HR managementrapportages (ziekteverzuim, in- en uitstroom personeel) en het door ontwikkelen van het personeelsinformatiesysteem AFAS Profit Insite behoren eveneens tot jouw takenpakket.

Je vervult tevens een rol in de ondersteuning van de personeelsadviseurs. Je zorgt voor het opstellen van standaard P&O-brieven, speelt een actieve rol in de werving en selectie en je bent verantwoordelijk voor de communicatie via onze interne website.


Het team HJIB (HRM/Juridische zaken/Inkoop/Bestuurssecretariaat) heeft een opdracht binnen het cluster HRM. Het cluster HRM bestaat uit vier personeelsadviseurs, een HRM specialist, een beleidsadviseur, twee collega’s frontoffice HRM, twee collega’s salarisadministrateurs/-adviseurs en een loopbaanadviseur. Het team HJIB heeft als standplaats Grave. De gemeenten Boxmeer, Sint Anthonis, Cuijk en Mill en St. Hubert vormen vanaf 1 januari 2022 de nieuwe Gemeente Land van Cuijk, mogelijk sluit gemeente Grave hier ook nog bij aan.

Kandidaatomschrijving

Wat wordt gevraagd

  • Je hebt passie voor het HRM werk
  • Affiniteit met cijfers en getallen
  • Digitaal werken zie je als een uitdaging
  • Je bent klant- en resultaatgericht
  • Je schiet niet in de stress als het druk wordt
  • Werken in een team vind je prettig, maar je kunt ook zelfstandig goed uit de voeten
  • Ervaring met AFAS Profit en Insite is een pre.
  • Je beschikt over een mbo werk- en denkniveau en hebt bij voorkeur werkervaring binnen een HRM afdeling en salarisadministratie.

Interviewplanning

Z.s.m. na sluiting inschrijving

 

Deze inhuuropdracht verloopt via een aanbesteding. De opdrachtgever heeft eisen en wensen opgegeven. Aan de eisen moet je voldoen om kans te maken. Op de wensen kun je punten scoren.

De Eisen

De Wensen

  • Je hebt ervaring binnen gemeentelijke organisaties
  • Werkervaring binnen een HRM afdeling en salarisadministratie
  • Ervaring met AFAS Profit en Insite
  • Bij deze opdracht worden na de eerste selectieronde met een aantal partijen interviews afgenomen. Deze wegen mee in de uiteindelijke beoordeling. Deze interviews worden beoordeeld volgens de hieronder aangegeven criteria.<br> <div style="padding:10px"><ul type="disc"> <li>Je hebt passie voor het HRM werk</li> <li>Affiniteit met cijfers en getallen </li> <li>Digitaal werken zie je als een uitdaging</li> <li>Je bent klant- en resultaatgericht</li> <li>Je schiet niet in de stress als het druk wordt</li> <li>Werken in een team vind je prettig, maar je kunt ook zelfstandig goed uit de voeten </li> <li>Ervaring met AFAS Profit en Insite is een pre.</li> <li>Je beschikt over een mbo werk- en denkniveau en hebt bij voorkeur werkervaring binnen een HRM afdeling en salarisadministratie.</li> </ul>

Interesse in deze opdracht?

Zo werkt onze dienstverlening

Deze opdracht is gesloten, reageren is helaas niet meer mogelijk

Gesloten

Mis geen kans, word gratis lid

Ontvang direct alle opdrachten en marktontwikkelingen in je mailbox