gemeente Smallingerland

Medewerker frontoffice

gemeente Smallingerland

De opdrachtĀ­omschrijving

Als medewerker Frontoffice van team Klantcontact ben je het visitekaartje van de organisatie en hebt dienstverlening hoog in het vaandel staan. Je adviseert en informeert burgers op de juiste wijze. Je verwerkt de aanvragen van documenten, zoals paspoorten, rijbewijzen, verklaring omtrent gedrag, verhuisaangiften, afschriften en uittreksels BRP. Je hebt een klantgerichte instelling, maakt werkzaamheden snel eigen en hebt weinig sturing nodig. 
 Verantwoordelijkheden

Je bent in staat om op een ongedwongen, informele manier de burger het gevoel te geven dat hij/zij welkom is. Je adviseert op een positieve, enthousiaste en toegankelijke wijze. Door mee te denken met de inwoner en ondernemer lever je de juiste producten en diensten. Een probleem zie je als een uitdaging en gaat voor de oplossing. Je wordt enthousiast van afwisselende werkzaamheden binnen verschillende disciplines.

 

De Eisen

  • Aantoonbare en recente ervaring als frontoffice medewerker / medewerker burgerzaken.
  • De kandidaat is inzetbaar voor een initiĆ«le periode van 5 maanden vanaf 01-12-2025 tot en met 30-04-2026 voor 32 uur per week.
  • U voegt een cv van maximaal 4 pagina's A4 toe.
  • Aantoonbaar MBO 4 werk en denkniveau.
  • Aantoonbare werkervaring met computer en telefoonsystemen.

De Wensen

  • Bekend met werken in een gemeentelijke organisatie of soortgelijk.
  • Kennis van gemeentelijke burgerzaken systemen .

Interesse in deze opdracht?

Zo werkt onze dienstverlening

Reageer direct

De opdracht sluit
27 november 2025 om 22:59
Je reactie ontvangen we graag minimaal 1 werkdag voor sluiting van de opdracht

Eventuele motivatie volgt in een latere fase

LET OP: Dit betreft een detacheringsopdracht. Het door jou opgegeven uurtarief is all in, inclusief 15% fee Freep en exclusief BTW

Mis geen kans, word gratis lid

Ontvang direct alle opdrachten en marktontwikkelingen in je mailbox